تخفیف 20 درصدی در فروشگاه های بهاره

 علی فاضلی رئیس اتاق اصناف ایران امروز در حاشیه اجلاس ماهانه اتاق اصناف تهران در جمع خبرنگاران، گفت:‌ هر سال اتاق اصناف تهران با توجه به روزهای پایانی سال تمهیداتی را برای رفاه حال مردم می‌اندیشد.

وی افزود: چند برنامه ستاد تنظیم بازار تدوین کرده که در این راستا بخشی از مسئولیت بر عهده اتاق‌های اصناف سراسر کشور است.

رئیس اتاق اصناف ایران بیان داشت: اصناف به عنوان حلقه آخر نظام توزیع کشور یقیناً در ارائه خدمات پایان سال می‌تواند نقش خوبی ایفا کند که هم اکنون در حال انجام این وظیفه هستیم.

فاضلی اظهار داشت:‌ یکی از مباحث برگزاری نمایشگاه بهاره است که بر پایه آنها در سراسر کشور، شهرهای بزرگ و کلانشهرها آغاز شده است.

وی اظهار داشت: بخش دوم هم برای رفاه حال مردم فروش فوق‌العاده توسط اصناف است که در 17 استان اصناف فروش فوق‌العاده را آغاز کردند.

وی افزود:‌تا این لحظه اکثریت قریب به اتفاق کالاهایی که در سبد خانوار و در سبد پایان سال خانوار قرار می‌گیرد با کمترین افزایش قیمت به مردم عرضه شده و در برخی موارد تقلیل قیمت نسبت به بهمن ماه صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه به هر حال یکسری اشکالات در کار ما به عنوان اصناف وجود دارد، گفت: بارها گفته‌ام که زیرساخت لازم برای برگزارینمایشگاه‌های بهاره وجود ندارد، اما با این وجود این نمایشگاه‌ها هر ساله تا به امروز برپا شده است.

فاضلی اظهار کرد: استقبال مردم از نمایشگاه‌های بهاره فوق‌العاده است اما فضای لازم برای برپایی این نمایشگاه‌ها وجود ندارد.

رئیس اتاق اصناف ایران اظهار داشت: بیش از 70 هزار نفر از نمایشگاه بهاره بازدید کرده‌اند.

وی گفت:‌ نمایشگاه بهاره در تهران از 9 اسفند آغاز شده و تا 18 اسفند آماده ارائه خدمات به مردم است، اما فروش فوق‌العاده تا پایان سال و حتی تا 20 فروردین سال 97 ادامه دارد.

وی افزود: کالاها در این نمایشگاه با تخفیف 15 تا 20 درصدی به مردم عرضه می‌شود.

رئیس اتاق اصناف ایران گفت: 5 نمایشگاه بهاره در تهران برپا شده، اما نزدیک به 70 نمایشگاه بهاره در کشور آماده ارائه خدمات به مردم است.