فروش دلار در صرافی‌ها متوقف شد!

پس از اعلام کاهش و تک نرخی شدن ارز از سوی معاون اول رئیس جمهور، از صبح امروز فروش دلار در صرافی‌ها متوقف شده است و نیروهای انتظامی جهت کنترل بازار و برخورد با دلالان و صرافی های غیرمجاز وارد عمل شده اند.

 

خرید و فروش دلار در صرافی‌ها متوقف شد

صرافی‌ها با چسباندن اطلاعیه بانک مرکزی بر روی دیوارها، متقاضیان دلار را به شعب منتخب بانک ملی هدایت می‌کنند، و همین امر سبب توقف خرید و فروش دلار در صرافی‌ها شده است.

 خرید و فروش دلار در صرافی‌ها متوقف شد

با وجود آنکه صف‌های مردمی برای خرید دلار تشکیل نشده است، اما هنوز دلالان ارزی در اطراف صرافی حضور دارند و در این میان متقاضیان خرید ارز ، مطرح کردند: بخش زیادی از صرافی‌ها هنوز نرخ دلار را بر روی تابلو های خود ثبت نکرده‌اند و برخی هم می‌گویند اجازه فروش نداریم.

صرافی‌ها دلار را از مسافران خارجی با نرخ 4200 خریداری می‌کنند.

 

خرید و فروش دلار در صرافی‌ها متوقف شد

 بخش زیادی از صرافی‌های موجود در خیابان فردوسی تا ظهر امروز اقدام به باز کردن واحدهای خود نکردند، همچنین اکثر صرافی‌ها افزون بر اینکه دست به فروش دلار نمی‌زدند از فروش ارزهای دیگر همچون پوند و یورو خودداری می‌کردند.

بنابر گفت‌وگوهایی که با کسبه صورت گرفت روز یکشنبه( 26فروردین)، ارز میان صرافی‌ها توزیع خواهد شد.

براساس اعلام معاون اول رئیس جمهور، از روز گذشته( سه‌شنبه 21فروردین) خرید فروش دلار صرفا با قیمت 4200 تومان انجام می‌شود و فروش با نرخی بالاتر از این مبلغ تخلف محسوب می‌شود.