نماینده مردم شوشتر و گتوند خطاب به حاشیه سازی آمریکا تأکید کرد: مردم ایران در تمامی عرصههای علم و فناوری پیشتازند و در صورت لزوم نفس آمریکا را در تنگه هرمز خفه خواهند کرد.

وی با اشاره به ساختارها و فعل و انفعالات کلان کشور، گفت: فعل و انفعالات کلان کشور باید به گونه‌ای برنامه ریزی و اعلام گردد که دنباله فرمایشات مقام معظم رهبری باشد و نباید از یاد برد که کمرنگ دیده شدن نظرات مقام معظم رهبری ما را از رسیدن به اهداف سند چشم انداز ۲۰ ساله دور خواهد کرد.

به گزارش شوشان، سادات ابراهیمی در خصوص مسائل حوزه فرهنگی کشور تأکید کرد: وضعیت موجود فرهنگی زیبنده کشوری که می خواهد به استقبال امام زمان برود نیست و متأسفانه علی رغم وجود دستگاه‌های عریض و طویل فرهنگی، همه از فعالیت آنها ناراضی اند.

عضو فراکسیون روحانیون حضور و شرکت مردم در انتخابات را و تقابل آزادانه اندیشه ها و سلایق را از زیبایی‌های انتخابات توصیف و در خصوص زشتی های آن گفت: تخریب و تحریک افراد، باز شدن بازار دروغ و دادن وعده های دروغ از زشتی‌های انتخابات است.

وی ادامه داد: اگر روزی مردم ما با استفاده از رهنمودهای رهبری در مقابل فتنه گران ایستادگی نمودند و حماسه ۹ دی را آفریدند قطعاً امروز نیز در مقابل منحرفین ایستادگی خواهند کرد و اگر کسی بخواهد با سوء استفاده از مقدسات نظام برای خود رأی جمع آوری کند و یا با توسل به باندهای قدرت و ثروت خود را بر مردم تحمیل کند و یا در صورت عدم موفقیت و راه نیافتن به مجلس بانی اغتشاشات پس از انتخابات مجلس باشند باید بدانند به سرنوشت فتنه گران و بدتر از آن مبتلا خواهند شد.

سادات ابراهیمی با تأکید بر اینکه خشم مردم سوء استفاده گران از انتخابات را تا ابد محو خواهد کرد افزود: بی‌تردید مردم می‌توانند باز هم از کیان انقلاب دفاع کنند.

سهم مردم خوزستان از نعمت های خدادادی تنها حسرت نداشته ها است

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی در خصوص چالش های حوزه انتخابیه گفت: با وجود تلاش های دولت و حل بخشی از مشکلات استان خوزستان به خصوص شهرستان های شوشتر و گتوند همچنان مشکلات جدی در زیرساخت ها وجود دارد.

وی ادامه داد: مردمی که طلایه دار فتح و پیروزی در برابر دشمنان اسلام بودند امروز دچار مشکلات جدی در مباحثزیر بنایی هستند.

سادات ابراهیمی کمبود آب و کمبود کود شیمیایی را از مهمترین مشکلات حوزه انتخابی خود توصیف و تصریح کرد: پایین بودن قیمت تمام شده محصولات کشاورزی، بالا بودن قیمت نهاده‌های کشاورزی و عدم یکپارچه سازی اراضی از مشکلات جدی است که باید دولت و مجلس درباره آن چاره اندیشی کنند.

این نماینده مجلس صنعت را موتور محرکه اقتصاد کشور معرفی و تأکید کرد: صنعت نیز در زمان حاضر کشور وضعیت بهتر از کشاورزی ندارد و مطالبات صنعت و صنعتگران پرداخت نشده است در حالی که مشخص نیست بسته‌های حمایتی صنعت چه بر سرشان آمده و کجا هستند.

این نماینده مجلس خطاب به مسئولان دولت پرسید: آیا حق مردم خوزستان از نفت، گاز، پتروشیمی و این همه نعمت های خدادادی تنها حسرت نداشته‌ها است؟ آیا با انتقال آب از سر شاخه های کارون طرح آبیاری و زه‌کشی ۸۰۰ هزار از اراضی خوزستان انجام می شود؟ آیا کسی به فکر بیکاری جوانان خوزستانی در کنار لوله های طلای سیاه می باشد؟

وی افزود: آقای رئیس جمهور آیا وزیر رفاه شما می داند که ۴ هزار نفر از کارگران خدوم سد گتوند و اولیاء از کار اخراج شده اند و تا کنون از دریافت حق بیمه بیکاری محرومند؟ آیا ایشان می دانند که ۴ هزار نفر از کارگران شریف شرکت های کارون هفت تپه از مزایای قانون تأمین اجتماعی که حق مسلم آنها است محروم مانده اند؟ آیا وزیر نیرو می داند که در هنگام تعدیل نیروی انسانی در سد مذکور کارگران بومی شوشتر و گتوند در اولویت اخراج قرار می گیرند؟

سادات ابراهیمی با تأکید بر اینکه باید مصوبات سفرهای استانی دور اول، دوم و سوم پیش از شروع دور چهارم سفرهای استانی به استان خوزستان در این استان اجرایی شود افزود: اجرایی نمودن سفر استانی دولت مبنی بر احداثبیمارستان ۶۶ تخت خوابی شوشتر تسریع در احداثآزاد راه اندیمشک، دزفول، شوشتر، اهواز، تسریع در عملیات اجرایی راه آهن شوشتر و تسریع در احداثبیمارستان ۳۲ تخت خوابی گتوند باید به جد مورد پیگیری و رسیدگی قرار داده شود.

وی ادامه داد: اقدام در جهت حفظ و مرمت آثار با ارزش فرهنگی، تسریع در چهار بانده کردن محور جاده شوشتر ـ اهواز ـ گتوند ـ دزفول، تسریع در راه اندازی شرکت کاغذسازی کارون با توجه به دو مصوبه دولت، تأمین اعتبار جهت آبگیری سد عظیم گتوند اولیا، تسریع در پروژه های آبیاری و زه کشی پروژههای کشاورزی گتوند و اولیا، تسریع در حل مشکلات آب شرب، جاده و مدارس روستاهای شوشتر و گتوند، تسریع در توسعه شرکت لاستیک خوزستان، اختصاص اعتبار لازم جهت آسفالت معابر و خیابان ها، تجهیز سالن های ورزشی و فرهنگسراهای مصوبات سفر، حل مشکل موانع استخدامی فارغ التحصیلان مراکز تربیت معلم حق التدریس و شرکتی و سوادآموزی و بهداشت مدارس را به طور جدی از دولت خواستارم.