اجرای مجتمع بزرگ مسکونی با هدف الگو سازی"ساخت" و "واگذاری" ویژه منطقه واوان

روژه  مسکونی – تجاری واوان اسلامشهر با هدف ساخت مسکن ارزان و رونق بخشیدن به یکی از شهر های حاشیه جنوبی پایتخت و  همچنین  بهبود سطح دسترسی ساکنان به مجموعه های تجاری و خدماتی  در حال اجراست.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی بنیاد مستضعفان ، به نقل از روابط عمومی شرکت مادر تخصصی عمران و مسکن ایران  پروژه  مسکونی – تجاری "واوان اسلامشهر" با زیربنای 67000 مترمربع در 9 بلوک مسکونی و یک بلوک تجاری به منظور کمک به  سامان دهی فضای شهری واوان اسلامشهر، رونق بخشیدن به فضای این شهر حاشیه جنوبی پایتخت ، بهبود سطح دسترسی ساکنان به مجموعه های تجاری و خدماتی  در حال اجراست.

برای واگذاری این پروژه به قشر کم برخوردار جامعه که هم اکنون با 25 درصد پیشرفت فیزیکی پروژه همراه است  تمهیدات ویژه ای پیش بینی شده و بر اساس برآورد های اولیه این پروژه در  سال 98 آماده افتتاح خواهد شد و نقش بسزایی در الگو سازی شهر نشینی منطقه واوان و اسلامشهر ایفا خواهد کرد .

گفتنی است برای کسب اطلاعات بیشتر از این طرح و نحوه واگذاری و همچنین دلایل کاهش هزینه های تمام شده  بزودی گفت‌وگویی با سید جواد موسوی  مدیر عامل شرکت ونک پارک  سازنده پروژه در سایت خبری بنیاد مستضعفان منتشر  خواهد شد.