کادر فعلی دولت توان تغییر وضعیت اقتصادی کشور را ندارد/ قوه عاقله ای درون دولت ندیده ام

گروه اقتصادی- حسینعلی شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با افکارنیوز با اذعان به اینکه تا کنون قوه عاقله ای درون دولت ندیده ام گفت: مسلما ترمیم وضعیت اقتصادی کشور نیازمند به کار گیری واستفاده از مدیران عاقلی است که با تدبیر واقعی و مدیریت جهادی بدون توجه به منافع حزبی و گروهی خود به منافع ملی وجمعی کشور بیاندیشند. بنده تا کنون نیروی عاقله ای در دولت آقای روحانی ندیده ام که توانایی به منصه ظهور رساندن چنین موضوع مهمی را که نیاز و اولویت امروز کشوراست را داشته باشد.
وی دراین باره افزود: مشکلات اقتصادی کشور آنقدر زیاد شده که سه قوه بخصوص مجلس و دولت بدان ورود کرده اند از این رو امید می رود این بار شاهد اتخاذ تصمیم مبارک و میمونی باشیم که در عمل نتیجه مثبتی عاید مردم کند. بنده معتقدم کادر فعلی دولت یارای تغییر وضعیت اقتصادی کشور را ندارد همانگونه که سیاست تک نرخی کردن ارز 4200 تومانی به دو هفته نکشیده چنان نابسامانی در اقتصاد کشور رقم زد که جبران آن بسیار زمان بر و پر هزینه خواهد بود.
وی با اشاره به سخنان رئیس جمهور در استفاده از کمک همه جناح ها در رفع مشکلات اقتصادی کشور خاطر نشان کرد: متاسفانه عملکرد دولت نشان داده آنچه از سوی دولت آقای روحانی تا کنون انجام شده عایدی و خروجی مثبتی نداشته بنابراین دولت درچنین مقعطی یقینا نیازمند کمک مدیران توانمندی است که خوی جهادی در آنها ثابت شده است.هر چند آقای رئیس جمهور از بوسیدن دست مخالفین و یاری خواستن از آنها گفت اما درعمل نه تنها دولت بلکه رسانه های حامی دولت نیز نشان دادند همواره به دنبال ماهی گرفتن از آب گل آلود هستند.
شهریاری با اشاره به ماجرای عنوان معاون اولی دکتر قالیباف از سوی رسانه های اصلاح طلب خاطر نشان شد: رسانه های اصلاح طلب که همواره زبان گویای دولت بودند با فرافکنی دست به اقداماتی می زنند که بعضا تخریب شخصیت های بازر و مورد توجه مردم در آن کاملا عیان است. بهتر است بگوییم گردانندگان این رسانه ها عمدتا بیمارند! و مطالبی راکه عنوان می کنند نه از سر دلسوزی بلکه از روی نابابی ذهنی آنهاست. اینکه ازمعاون اول مدیری که لقب جهادی بودنش را از مقام معظم رهبری کسب کرده عنوان می کنند سپس با تکذیب آن به دنبال تخریب شخص هستند آیا غیر از آن است که از آدمهای بیماری سر می زند؟ بنابراین باید گفت تایید و تکذیب معاون اولی قالیباف توسط اصلاح طلبان برای تخریب ایشان است.
وی در این باره افزود: به نظر می رسد این رفتارها برای به حاشیه بردن بیشتر نیروهای موفقی است که می توانند گوشه ای از مشکلات مردم را حل کنند. دولت نیز در بازی جدیدی که راه انداخته مایل است تا گناه ندانم کاری وعدم موفقیت هایش را به گردن جناح رقیب بیاندازد که نگذاشتند ما کار کنیم!
شهریاری خاطر نشان کرد: دولت آقای روحانی در پنج سال گذشته نشان داده که به هیچ یک از شعارهای انتخاباتی اش عمل نکرده ونمی تواند آنها را محقق کند. بنده معتقدم ترامپ که فردی دیوانه است توانست وعده های انتخاباتی اش را به کرسی بنشاند اما آقای روحانی حتی به اندازه ده درصد نیز آنها را عملیاتی نکرد که اگر حتی ده درصد وعده هایش هم به منصه ظهور می رسید مسلما گره بسیاری از مشکلاتمان باز می شد.
وی در پایان با ابراز ناامیدی از استفاده از نیروهای جهادی در رفع مشکلات اقتصادی گفت: هر چند آقای رئیس جمهور اعلان کرد که دست مخالفین را می بوسید و خواستار کمک همگان بود اما نه شخص آقای روحانی و نه وزرایش هیچ گاه به استفاده از نیروهای جهادی اذعان نکرده و اصلا تمایلی به چنین مسائله ای ندارند. آنچه ایشان عنوان کرد شعاری بیش نبود. مسلما نه رئیس جمهور و نه وزرا اعتقادی به کار جهادی ندارند و آنچه گفته اند در حد یک شعار هم باقی خواهد ماند.