صابر فيضي در گفتوگو با ايسنا، اظهار كرد: بحث افزايش تعرفه مكالمات تلفن ثابت توسط شوراي رقابت به تصويب رسيد و به مخابرات اين اجازه داده شد كه از اول ديماه اين مصوبه را اجرايي كند.

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران افزود: هر زمانی که بخواهیم این افزایش را اعمال کنیم، در اطلاعیه‌ای اعلام خواهیم کرد.

فیضی هم‌چنین درباره بحثاختلاف بین‌ شرکت‌های ندا(ارایه‌کننده اینترنت پرسرعت) با شرکت مخابرات ایران گفت: ‌ در این رابطه کارگروهی تشکیل شده و کارها پیش می‌رود و مشکلات در این زمینه در حال برطرف شدن است.

رییس شورای رقابت درباره تعرفه تلفن ثابت در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرده بود: اگر مخابرات بخواهد، می‌تواند از اول دی‌ماه و برابر تعرفه‌ای که در زمینه تلفن ثابت مصوب شده عمل کند و یا قیمتی کم‌تر از آن را ارائه کند.

رییس شورای رقابت در ادامه ابراز کرد: ما قیمت تعیین کردیم و اجباری نداشتیم که قیمت تعرفه مکالمات تلفن ثابت افزایش یابد، ولی با توجه به این‌که قیمت‌ها از سال ۸۳ تغییر نکرده، صلاح دیدیم که قیمت جدید اجرایی شود.

پژويان با بيان اينكه افزايش ناچيزي در قيمت مكالمات اعمال شده است گفت: سهم هزينه تلفن ثابت در بودجه خانوارها بسيار پايين است و براي خانوارهاي فقير سهم هزينههاي مكالمه با تلفن ثابت ۱/۱ درصد يعني حدود يك درصد است و مشتركان با اين افزايش، تغييري احساس نخواهند كرد.