تشریح سیاست‌های جدید ارزی از سوی رئیس‌کل بانک مرکزی

دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا، روز یکشنبه بار دیگر رسانه‌های را هدف انتقاد قرار داد و آن‌ها را " دشمن مردم" خطاب کرد که می‌توانند " باعث جنگ شوند".

وی در اولین توییت‌های روز یکشنبه خود به وقت آمریکا خبرنگاران را افرادی خواند که عمدا باعث ایجاد تفرقه و بی اعتمادی در آمریکا می‌شوند.

ترامپ دراین باره گفت: رسانه‌های جعلی از اینکه آن‌ها را دشمن مردم خطاب می‌کنم از من متنفر هستند، زیرا آن‌ها می‌دانند این حرف صحیح است. من با توضیح این موضوع خدمت زیادی به مردم آمریکا می‌کنم.

البته این اظهارات درحالی از سوی ترامپ مطرح شده که ایوانکا ترامپ، دختر رئیس جمهوری آمریکا هفته گذشته به مخالفت با پدر خود پرداخت و گفت که به نظر او رسانه‌ها دشمن مردم نیستند. البته ترامپ نیز بعدا با نظر دخترش موافقت کرد و گفت که حرف ایوانکا درست است، اما رسانه‌های دروغین که بخش اعظمی از رسانه را تشکیل می‌دهند دشمن مردم هستند.

وی در بخش دیگری از توییت امروز خود به انتقاد از واشنگتن پست پرداخت که گزارش داده بود ترامپ نگران است دونالد جونیور ترامپ، فرزندش او را درگیر مشکلات حقوقی کند.

طبق گزارشات منتشر شده رابرت مولر، درحال بازجویی از ترامپ جونیور برای نقشش در تنظیم جلسه‌ای در ژوئن ۲۰۱۶ در برج ترامپ بین یک وکیل روسی و مقامات کمپین ترامپ است.