عبدالله جلالی در گفتوگو با فارس در پاسخ به این پرسش که قیمت موتورسیکلت برقی چه تفاوتی با قیمت موتورسیکلت بنزینی دارد؟ اظهار داشت: موتورسیکلت برقی به دلیل اینکه به موتور پرقدرتی نیاز دارد و چون باید این موتور جوابگوی دشت و کوهستانی بودن تهران باشد و در شیبهای تند بتواند بار ۲۰۰ کیلو را حمل کند به همین خاطر قیمت این موتور بالا است.

وی ادامه داد: به دلیل اینکه برای ساخت موتور برقی باتری‌های لیتومی استفاده می‌شود و این باتری‌ها با توان بالا گرانتر هستند و این موتور از تجهیزات ایمنی مانند ترمز ای‌بی‌اس(ABS) برخوردار است به همین دلیل قیمت این موتورها در مقایسه با موتور سیکلت‌های بنزینی بالاتر می‌رود.

جلالی افزود: در صورتی که تعرفه موتور برقی پایین نیاید، قیمت موتورسیکلت برقی ۲ تا ۳ برابر یک موتور سیکلت بنزینی است ولی با حمایت‌هایی که صورت خواهد گرفت در آینده به گونه‌ای می‌شود که قیمت این موتور قابل رقابت با موتورسیکلت بنزینی باشد.

قائم مقام ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت خاطرنشان کرد: البته موتورسیکلت برقی به خاطر کاهش مصرف سوخت و هزینه کمتری که بابت سوخت مصرف میکند در درازمدت هزینههای خود را جبران میکند اما در عین حال از لحاظ قیمت خرید تلاش میکنیم که قابل رقابت با موتورسیکلت بنزینی باشد.