بی بی سی ریزش قیمت دلار را سانسور کرد

 قیمت دلار که در روزهای گذشته به بیش از 20 هزار تومان رسیده بود از روز گذشته با کاهش شدید قیمت همراه شد؛معاملات دلار از ظهر امروز با قیمت 16 هزار و 900 تومان آغاز و پس از چند ساعت با کاهش 3 هزار تومانی همراه شد.

افت نرخ دلار باعث شد تا مردم ارزهای خانگی خود را جهت فروش به بازار بیاورند؛این افزایش تقاضا شوکی به صرافی ها و خریداران وارد کرد.

لازم به ذکر است این ازدحام مردم برای فروش دلارهای خانگی تا این لحظه (زمان تنظیم خبر) در کلان شهرهای ایران از جمله تهران، اهواز، تبریز مشهد، اصفهان، شیراز و غیره ادامه دارد.

قیمت دلار در برخی ازشهرها به کمتر از 10 هزار تومان رسیده به طوریکه در فضای مجازی مشاهده می شود دلالان برای خرید قیمت 9 هزار و 500 تومان را پیشنهاد می دهند اما جالب است رسانه معاند بی بی سی فارسی در حالیکه روزهای گذشته بخش های مهم خبری خود را به افزایش قیمت دلار و تقاضای مردم برای خرید انواع ارز اختصاص داده بود تا عصر امروز سکوت خبری در پیش گرفته بود و دقایقی پیش با ارسال توئیت های جداگانه قیمت واقعی دلار را سانسور کرد و باز هم در آخرین پست توئیتری خود ضمن دروغ پردازی مجدد نوشت هر دلار آمریکا در معاملات دوشنبه نهم مهر به 15 هزار تومان رسیده است.

بی بی سی ریزش قیمت دلار را سانسور کرد

بی بی سی ریزش قیمت دلار را سانسور کرد