به گزارش دنياياقتصاد، اين فايل شامل يك پنتهاوس ۸۴۰ مترمربعي در محله زعفرانيه است كه سازنده آن هر مترمربع اين ملك را ۲۰ ميليون تومان تعيين قيمت كرده است.

این پنت‌هاوس در طبقه ۱۴ ساختمانی واقع شده که در حال‌حاضر ساخت آن به مرحله سقف‌زنی طبقه ۱۵ رسیده است و سازنده در جزئیات فایل اعلام کرده است که پنت‌هاوس ۲۰ ماه دیگر آماده تحویل خواهد بود.

جزئیات نحوه پیش‌فروش این پنت‌هاوس که در سایت ایران‌فایل درج شده، نشان می‌دهد در این ملک ۴ اتاق خواب وجود دارد و استخر و سونا و جکوزی نیز دارد.

همچنین در فایل مربوط به پیش‌فروش این واحد مسکونی قید شده است: قیمت مترمربعی ۲۰ میلیون تومان به عنوان «قیمت‌نهایی» است.

قیمت کل فروش گرانترین پنت‌هاوس در مرحله پیش‌فروش ۱۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان تعیین شده است که بنگاه فروشنده این ملک، چنانچه به نرخ مصوب اتحادیه املاک عمل کند و حداکثر یک‌درصد بابت پورسانت انجام معامله از طرفین –خریدار و فروشنده پنت‌هاوس - دریافت کند، حدود ۱۵۰ میلیون تومان از فروش این ملک، عایدی به دست خواهد آورد.

به گزارش دنياياقتصاد سطح قيمتهاي پيشنهادي براي پيشفروش مسكن در سامانه ايرانفايل نشان ميدهد: اغلب واحدهاي مسكوني متراژ متوسط مترمربعي بين ۲ ميليون تا ۲ ميليون و ۵۰۰ هزار تومان از سوي سازندهها به بازار عرضه ميشود.همچنين زمان تحويل واحدها نيز اغلب بين ۵ تا ۱۰ ماه آينده، اعلام شده است.