صنعت هوانوردی در معرض اولین تیر‌های تحریم‌ها
مراسم افتتاح 10 پروژه ارتقاء خدمات فرودگاهی و استانداردسازی،‌و ارتقاء سطح ایمنی و کیفیت خدمات‌رسانی امروز در فرودگاه مهرآباد با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی و وزیر راه و شهرسازی افتتاح شد.

در این مراسم وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: صنعت هوانوردی صنعتی سخت است که از یک طرف در لبه فناوری جهان قرار دارد و از طرف دیگر اولین تیر تحریم‌ها به این صنعت اصابت می‌کند.

عباس آخوندی افزود: فهم من از تجربه مدیریت کشور در این است که ما پروژه زده هستیم،‌ دنبال پروژه‌های مختلف می‌رویم، اما به کارایی پروژه‌ها توجه نمی‌کنیم.

وی افزود:‌ در این دوره اما تلاش کردیم، هر پروژه‌ای که می‌خواهیم عملیاتی شود که بررسی شود، آخر سر چه تاثیری در بهبود صنعت دارد.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: پروژه‌ها باید طوری باشد که به رضایت مردم بینجامد و کارایی محور باشد.

آخوندی با تاکید بر اینکه نیروی انسانی با ارزش‌ترین سرمایه هر سازمان است، گفت: بدون نیروی انسانی میلیاردها میلیارد هزینه هم که انجام شود و پروژه عملیاتی شود ارزش ندارد. نیروی انسانی بزرگترین ثروت ما است.

وی بیان کرد: در این راستا در شرکت فرودگاه‌ها تربیت مدیران نسل جدید و آموزش آنها در دستور کار قرار گرفته و 100 نفر از جوانان تحصیل کرده این صنعت که از همه فرودگاه‌های کشور انتخاب شده‌اند، آموزش‌های به روز می‌بینند.