جبران مشکلات تحریمی روابط ایران و کره با توسعه صادرات
بهمن عبدالهی رئیس اتاق تعاون ایران در حاشیه سمینار آموزشی مشترک با سفارت کره جنوبی گفت: روابط اقتصادی میان ایران و کره جنوبی به دلیل اعمال تحریم های آمریکا در بخش نفت تا حدودی کاهش یافته است اما تلاش می‌کنیم با افزایش صادرات سایر اقلام این مشکل را جبران کنیم.

وی با تأکید بر ضرورت آموزش در بخش بازاریابی اظهار داشت: این یک اقدام موثر و ضروری برای ما است به همین دلیل سمینار آموزشی در این زمینه با همکاری کره جنوبی برگزار کرده‌ایم تا در ضمن آموزش فعالان بخش تعاون راه های توسعه صادرات و ارزآوری را بررسی کنیم.
عبدالهی مهمترین هدف برگزاری سمینار آموزشی مشترک اتاق تعاون ایران سفارت کره جنوبی گفت مهم را آموزش تعاونگران و ارتقاء سطح  علمی آنها در زمینه بازاریابی و آشنایی با بازار کره جنوبی معرفی کرد.

رئیس اتاق تعاون ایران در پاسخ به سوالی درباره فعالیت موازی برخی از تعاونی‌ها که تحت پوشش اتاق تعاون ایران قرار ندارند اظهار داشت: وظیفه ما حمایت از تمامی تعاونی‌ها است و تفاوتی نمی کند که این تعاونی‌ها تحت پوشش اتاق تعاون ایران قرار داشته باشند یا خیر.

وی درباره تعاونی های روستائی گفت: تمامی تعاونی هایی که تحت پوشش تعاون روستایی فعالیت می‌کنند نیز جزو تعاونی‌ها محسوب می شود و در این زمینه ی ما با مدیران سازمان تعاون روستائی جلساتی داشتیم تا بتوانیم با رفع موانع آن ها را به عضویت اتاق تعاون ایران درآوریم.
وی در پایان تاکید کرد: تمام این واحد هایی که به عنوان تعاونی فعالیت می‌کنند حضورشان غیرضروری و یا غیر مجاز نیست و ما فعالیت آنها را به عنوان یک تعاونی محترم شمرده و از آنها اقدام و از آنها حمایت های لازم را به عمل می‌آوریم.