خیز دسته جمعی انواع نفت برای افزایش
 بررسی قیمت نفت برنت طی هفته گذشته میلادی نشان از نوسان قیمت دارد.

هر بشکه نفت برنت در ابتدا هفته گذشته میلادی به قیمت ۵۹.۶۷ دلار ارزش گذاری شد، پس از آن با افزایش چند سنتی، قیمت‌ها به رقم ۶۰.۲۹ دلار رسید.

در بیست و یکمین روز از آذر ماه قیمت نفت برنت کاهش چند سنتی را تجربه کرد و به رقم ۶۰.۱۲ دلار رسید، سپس جهش قیمت داشت تا جایی که رقم ۶۱.۹۵ دلار را از آن خود کرد که این رقم بیشترین رقم ثبت شده نفت برنت است.

در ادامه این روند در بیست و سومین روز از آذر هر بشکه نفت برنت به رقم ۶۰.۱۳ دلار رسید و در نهایت در آخرین روز از هفته نفت برنت در ارزش ۶۰.۳ دلار مورد معامله قرار گرفت.

اختلاف قیمت ثبت شده برای نفت برنت طی هفته گذشته میلادی خبر از افزایش ۰.۶۳ دلاری دارد.

 

قیمت نفت

هر بشکه نفت کوره در ابتدای هفته گذشته میلادی به ارزش ۱.۸۳۸۶ دلار ارزش گذاری شد، پس از آن قیمت نفت کوره روند صعودی به خود گرفت و تا ۳ روز پیاپی رشد کرد، و برای خود ارقام ۱.۸۴۷۸ دلار، ۱.۸۵۰۶ دلار و ۱.۸۸۸۹ دلار را ثبت کرد که مبلغ ۱.۸۸۸۹ دلار بیشترین رقم ثبت شده طی مدت زمان مذکور بوده است.

پس از آن در تاریخ بیست و سوم آذر ماه قیمت نفت کوره به رقم ۱.۸۴۳۵ دلار بازگشت و در نهایت در آخرین روز مورد معامله قیمت نفت کوره به مبلغ ۱.۸۵ دلار بسنده کرد.

اختلاف قیمت ثبت شده برای نفت کوره از افزایش ۰.۰۱۱۴ دلاری خبر می‌دهد.

 

قیمت نفت

هر بشکه نفت خام در ابتدا هفته گذشته میلادی به ارزش ۵۰.۶۶ دلار قیمت گذاری شد، پس از آن با افزایش قیمت به رقم ۵۱.۷ دلار رسید.

در سومین روز مورد معامله کاهش قیمت را تجربه کرد و به رقم ۵۱.۱۲ دلار رسید، در بیست و دومین روز از آذر ماه هر بشکه نفت خام با جهش قیمت رقم ۵۳.۱۱ دلار را از آن خود کرد.

هر بشکه نفت خام در دو روز پایانی هفته با بازگشت به محدوده قیمت ۵۱ دلار، قیمت‌های ۵۱.۱ دلار و ۵۱.۲۳ دلار را از آن خود کرد.  

اختلاف قیمت‌ها طی هفته گذشته میلادی از افزایش ۰.۵۷ دلاری خبر می‌دهد.

 

قیمت نفت