صورت‌های مالی سرخابی‌ها به خصوصی‌سازی رسید

پوری حسینی در یک گفت و گوی رادیویی گفت: وظیفه من واگذاری‌های صحیح، قانونی و شفاف به بخش خصوصی است. در مورد دو باشگاه استقلال و پرسپولیس هم تمام سعی بر این است که این دو باشگاه شفاف و قانونی به بخش خصوصی واگذار شود.

وی تاکید کرد: برنامه سازمان خصوصی‌سازی از 25 آذرماه که دولت درباره این دو باشگاه مصوبه جدیدی ارائه کرد، این بود که تا پایان سال جاری دو باشگاه پرسپولیس و استقلال واگذار شوند ولی هنوز صورت‌های مالی منتهی به 31 خرداد 1397 یکی از باشگاه‌ها به سازمان خصوصی‌سازی ارائه نشده است.

رییس سازمان خصوصی‌سازی گفت: صورت‌های مالی باشگاه پرسپولیس منتهی به 31 خرداد ماه است. این باشگاه صورت‌های مالی پارسال را ارائه کرده است، اما منتظر صورت مالی امسال این باشگاه هستیم. در ‌عین ‌حال صورت‌های مالی باشگاه استقلال منتهی به 31 تیر ماه است که این باشگاه صورت‌های مالی سال‌های 96 ــ 97 را ارائه کرده است.

پوری حسینی اظهار امیدواری کرد: تا پایان بهمن ماه پیشنهاد واگذاری و قیمت پایه برای این دو باشگاه را به هیات واگذاری ارائه کنیم.

وی گفت: همچنین امیدواریم جلسه هیات واگذاری به موقع برگزار شود تا بتوانیم آگهی مزایده را به موقع منتشر کنیم و تا پایان سال این دو باشگاه را برای مزایده بگذاریم.