تکلیف دیگر تمدیدی‌های استقلال زودتر مشخص شود

 پیمان صاحب جمعی اظهار داشت: شواهد نشان می‌دهد استقلال پیش فصل بهتری را نسبت به سالهای گذشته آغاز کرده و این نوید را می‌دهد که فصل بهتری هم پیش روی آبی پوشان باشد.

اخبار ورزشی- پیشکسوت آبی‌ها تاکید کرد: تمرینات و اردوهای آماده سازی پیش فصل بسیار مهم است و بخش زیادی از سرنوشت لیگ در همین مقطع رقم زده می‌شود. تیم‌هایی که پیش فصل خوبی سپری می‌کنند می‌توانند در اوایل فصل امتیازات مهمی به دست آورند که در سرنوشت نهایی آنها در فصل تاثیر گذار است.

مدافع سابق آبی پوشان بیان داشت: تنها مورد نگران کننده در استقلال این است که باید تکلیف دو سه بازیکنی که هنوز تمدید نکرده‌اند زودتر مشخص شود. اگر قرار نیست آنها به تیم بازگردند جانشین شان مشخص شود و اگر هم قرار است برگردند زودتر به بدنسازی اضافه شوند.

صاحب جمعی تاکید کرد: آنها بازیکنانی تاثیر گذار بودند و باید مشخص شود اگر قرار نیست باشند، چه بازیکنی باید جانشینشان شود. این تنها معضلی است که استقلال با آن در این مقطع مواجه است.

وی در ادامه اضافه کرد: منظورم بازیکنانی مثل چشمی، کریمی و پاتوسی هستند. آنها بازیکنانی نیستند که یک شبه بتوان جای آنها را در تیم بزرگی مثل استقلال پر کرد.