غول جدید آلمانی رونمایی شد+تصاویر

Audi SQ۷ TDI بر چرخ‌های ۲۰ اینچی در سایز ۲۸۵/۴۵ سوار است که به دلیل مطابقت با قدرت بیشتر این خودرو از ترمز های بزرگتری از  Q۷استاندارد استفاده شده است.

اخبار اقتصادی_ اندازه‌ی این ترمز ا ۱۵.۷ اینچ (۴۰۰ میلی متر) در جلو و ۱۴.۶ اینچ (۳۷۰ میلی متر) در عقب است و با کالیپر های سیاه یا قرمز عرضه می شوند. 

در قلب SQ۷ همان ۴.۰ لیتری V۸ TDI با یک کمپرسور الکتریکی قرار گرفته است که به توربو شارژر دوقلو کمک می کنند. این هیولای دیزل با ۴۲۹ اسب بخار گشتاور افسانه ای ۶۶۴ پوند فوت (۹۰۰ نیوتن متر) در ۱۲۵۰ دور در دقیقه تولید می کند که در ۴.۸ ثانیه تا حداکثر سرعت ۶۲ مایل بر ساعت (۱۰۰ کیلومتر در ساعت) می رسد و حداکثر سرعت آن ۱۵۵ مایل در ساعت (۲۵۰ کیلومتر در ساعت) است.

همانند Q۷  سال ۲۰۲۰، نسخه S با یک جفت صفحه نمایش لمسی در کنسول مرکزی به طور گسترده ای ارتقا یافته است. این تغییرات تبلتی که بسیار از آن انتقاد شده بود را نیز حذف کرده است، در حالی که کنترل های فیزیکی برای تنظیمات آب و هوایی در صفحه نمایش تازه ای که اخیرا اضافه شده است، یکپارچه شده است. کابین خلبان مجازی آئودی آن آخرین و بزرگترین نسخه آئودی است و برخی از ویژگی های اضافی به طور خاص برای SQ۷ ایجاد شده است.

5230296

3

2

1