طبیعت جنوب شرق آسیا و تورهای آویسا

شاید سخت‌ترین روزهای چند دهه‌ی اخیر، در ایران می‌گذرد و این فشار زیادی به مردم این سرزمین وارد می‌کند. اما آن‌چیزی که مشخص است، این بحران جهانی در ایران نیز به اتمام خواهد رسید و پس از آن، نیاز است تا یک آرامش و آسایش روانی برای افراد جامعه ایجاد شود. سفر و به‌خصوص حضور در مقاصد با آثار طبیعی، می‌تواند بهترین آرامش برای مسافران باشد، ما در آژانس آویسا ۲ مقصد با طبیعتی ویژه و آرامش‌بخش را به شما معرفی می‌کنیم.

 

بازدید از میراث جهانی یونسکو با تور ویتنام

تور ویتنام کمتر به مسافران معرفی شده است و همین سبب شده تا در زمان تصمیم‌گیری، مسافران کمتری به این مقصد، برای سفر خود فکر کنند. اما این کشور با طبیعتی رویایی که در جهان زبانزد است، می‌تواند یک مقصد استثنایی برای هر قشری باشد چرا که همه چیز در این کشور گرد هم آمده است از طبیعت، آثار باستانی تا سواحلی دنج که می‌تواند هر مسافری با هر سلیقه‌ای را سیراب کند و لذت فراوانی برای آن ایجاد کند.

مقاصد مناسب استراحت در تور ویتنام

از میان مقاصد متعدد و متنوع ویتنام، خلیج هالونگ مقصدی‌ست که تحت هیچ شرایطی بازدید از آن را نباید از دست داد. ممکن است بسته‌های تورهای ویتنام وجود داشته باشد که این مقصد را در خود جای نداده باشند اما برای کسانی که بار اول است به این کشور سفر می‌کنند، حتماً باید این مقصد را در سفر خود بگنجانند. دلیل این امر، در درجه‌ی اول زیبایی غیر قابل توصیف این مقصد است که سبب شده تا در میراث جهانی یونسکو قرار گیرد و دوم آن که اقامت آن در کشتی کروز است و سبب می‌شود تا اقامت لوکس با امکانات ویژه برای مسافران وجود داشته باشد. در کنار این، در میانه‌ی سفر در این خلیج امکان قایق‌سواری، غواصی، شنا و آب‌تنی وجود دارد که این می‌تواند برای بالا بردن انرژی و تجدید قوا بسیار عالی باشد.

وقتی خلیج هالونگ را در برنامه‌ی خود قرار دهید، طبیعتاً نزدیک‌ترین شهر مهم یعنی هانوی را نیز در لیست دارید، شهری که مملو از آثار تاریخی، طبیعی و فرهنگی‌ست و می‌تواند برای آشنایی با ویتنام و مردم‌ش بهترین مکان باشد.

اما یکی از بهترین امکانات در ویتنام سواحل خلوت، دنج و خانوادگی آن است. شهرهایی مانند دانانگ، فان‌تیت، نهاترانگ و موی‌نه از جمله مقاصدی هستند که سواحلی بی‌نظیر با شن‌های سفید و درخشان را در خود جای داده‌اند و می‌توانند هر مسافری را به اوج آرامش و لذت برسانند. در هر کدام از این مقاصد هتل‌های لوکسی ساخته شده‌اند که می‌توانند لذت سفر را دو چندان کنند.

ما در آژانس آویسا توصیه می‌کنیم، از حالا در میان گزینه‌های مختلف برای سفر خود پس از رفع بحران کرونا انتخاب کنید و حتماً ویتنام را در میان گزینه‌ها قرار دهید.

 

استراحت در بهترین سواحل با تور تایلند

تایلند شاید از آن مقاصدی باشد که نیاز به معرفی ندارد. بسیاری از ایرانیان به آن سفر کرده‌اند یا کسی را در کنار خود دارند که به آن سفر کرده باشد و از زیبایی‌های بی حد و حصر آن برای آن‌ها گفته باشد. اما شاید توضیحات جزئی‌تر را در نظر داشته باشید تا در زمان انتخاب، گزینه‌های بهتری را برگزینید. مسیرهای گردشگری تایلند بسیار فراوانند و با سرمایه‌گذاری عظیم این کشور در زمینه‌ی گردشگری، در تمامی مکان‌هایی که پتانسیلی وجود داشته است، امکاناتی بی‌نظیر برای مسافران فراهم شده است و از نظر کیفی می‌توان گفت در منطقه‌ی جنوب شرق آسیا مشابهی نمی‌توان یافت.

مقاصد مناسب برای استراحت در تور تایلند

تعداد چنین مقاصدی در تایلند آن‌قدر زیاد است که نمی‌توان تمام آن‌ها را برشمرد اما برخی از آن‌ها که محبوب‌تر و مشهورتر هستند را در ادامه خواهیم آورد.

پاتایا شاید مشهورترین مقصد ساحلی در تایلند باشد، دلیل این شهرت در درجه‌ی اول امکانات فراوان شهری، نزدیک بودن به بانکوک، ارزان‌تر بودن تورهای آن و همچنین امکانات فراوان برای مسافران ایرانی‌ست. بسیاری از امکانات در این شهر توسط ایرانیان به هم‌وطنان ارائه می‌شود و این می‌تواند برای آن‌ها جذاب باشد. ولی ممکن است این مقصد برای برخی افراد، به‌خصوص خانواده‌ها چندان جالب نباشد چون تعداد مسافران زیادی در آن حضور دارند.

پوکت اما یک مقصد ایده‌آل برای خانواده‌های ایرانی می‌تواند باشد چرا که در کنار خلوتی، امکانات کامل و مناسبی برای تمامی اقشار دارد. هتل‌های آن نیز بسیار دنج‌تر و لوکس‌تر هستند و مسافران می‌توانند اقامتی بی‌نظیر را در آن تجربه کنند. از آن‌جا که برای انتقال به پوکت می‌بایست از سفر هوایی استفاده کرد، طبیعتاً قیمت تور تایلند در این مسیر بالاتر است. هزینه‌های جاری نیز در این جزیره بیشتر از پاتایاست اما طبیعت بی‌نظیرش در کنار امکانات گردشگری خاص‌ش، ارزش هزینه‌ی بیشتر را دارد.

ساموئی نیز جزیره‌ی لاکچری‌ست که خلوتی بیش از حد و همچنین هتل‌های کم‌نظیرش می‌تواند یک سفر ساحلی بی‌نظیر را برای مسافران رقم بزند. هزینه‌ی تورهای این مسیر، از پوکت هم بالاتر است چرا که به دلیل پروازهای کمی که به آن انجام می‌شود، هزینه‌ی انتقال بالاتر بوده و همچنین هتل‌های لاکچری آن سبب افزایش قیمت تورها می‌شود اما اگر به دنبال یک سفر در محیطی آرام، دنج و به دور از هر گونه استرس هستید، باید بدانید که این جزیره ارزش هزینه را دارد.

حالا وقت برنامه‌ریزی‌ست، پس بهترین گزینه‌های سفر را برای خود لیست کنید و با توجه به پارامترهای مختلف نظیر نوع مقصد، هزینه، وضعیت آب و هوایی و سلیقه‌ی خود دست به انتخاب بزنید. مطمئن شوید که تور تایلند را در لیست خود دارید تا یکی از بهترین انتخاب‌ها را از دست ندهید.

 

 

رپورتاژ خبر ویرلن