وزیر راه توپ را به زمین ارتش انداخت

به گزارش افكار نيوز ،وزير راه و ترابري در مراسم كلنگزني افزايش ظرفيت آزادراه تهران ـ كرج ـ مهرشهر در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: عمليات اجرايي آزادراه مذكور ظرف سه سال آينده به اتمام خواهد رسيد.
‌حمید بهبهانی ‌با بیان اینکه هشت پروژه آزادراهی در شهریور و مهرماه سال جاری در کشور آماده بهره‌برداری است، تصریح کرد: این پروژه‌ها شامل آزادراه تهران پردیس، آزادراه خرم‌آباد پل زال و چندین پروژه آزادراهی دیگر است.

منتظر برطرف شدن معارض نظامی آزاد‌راه تهران - پردیس هستیم

وزیر راه و ترابری با بیان اینکه آزادراه تهران پردیس در حال حاضر با معارضان نظامی(ارتش جمهوری اسلامی ایران) در بخشی از نقاط مواجه است، اظهار داشت: باید این اراضی از طرف ارتش به وزارت راه و ترابری تحویل شود؛ اما با وجود آنکه این ارگان نظامی اعلام کرده که مشکل اراضی مذکور برطرف شده است، اما به محض آغاز عملیات اجرایی در نقاط مذکور توسط وزارت راه و ترابری، بلافاصله ارتش جمهوری اسلامی ایران از اجرای عملیات در این اراضی جلوگیری می‌کند.
وی با بیان اینکه امید است آزادراه تهران پردیس در آینده‌ای نزدیک به بهره‌برداری برسد، خاطرنشان کرد: هم‌اکنون تنها مشکل در تکمیل این آزادراه وجود معارض در برخی از قسمت‌های مسیر است.

قرض‌های خود را ادا کنیم، هنر کرده‌ایم

وزیر راه و ترابری با اشاره به اینکه وزارت راه و ترابری زیر بار بدهی‌های سنگین و تعهدات گسترده است، اظهار داشت: پرداخت این بدهی‌ها و انجام تعهدات بسیار مشکل است که برطرف شدن این مشکلات به زمان نیاز دارد.
بهبهاني در خصوص ميزان بدهيهاي وزارت راه و ترابري، اظهار داشت: اين آمار و ارقام مربوط به خود وزارتخانه است و نبايد با بيان آنها ذهن مردم را آشفته كرد زيرا مردم ايران خود ميدانند ايران به يك كارگاه بزرگ راهسازي تبديل شده است.