رد شائبه احتکار/ خودروهای ناقص با تکمیل قطعات روانه بازار می شود

سید امید حسینی نژاد مدیر عامل سایت ایران خودرو مازندران (خزر) درپی انتشارتصاویر پارکینک این سایت تولیدی دربرخی از سایت ها و شبکه های اجتماعی گفت: روزانه ۱۴۰ دستگاه خودرو در این سایت تولیدمی شودو این آمار بیانگراقدامات انجام شده در راستای بهبود روندتولید و تامین است. 

وی افزود:  در سال جاری قرار است 35هزاردستگاه پارس تی .یو.۵ و پارس سال در این سایت تولید شود .

حسینی نژاد بارد شائبه احتکار در این سایت تولیدی خاطر نشان کرد:دوهزار دستگاه خودرو دارای کسری قطعه با فناوری پیشرفته  در این سایت وجود دارد که با تامین قطعات این خودرو ها تکمیل و تحویل مشتریان می شود. این در حالی است در همین بازه زمانی سال گذشته حدود ۶ هزار خودرو ناقص در کف کارخانه وجود داشت.

وی بااشاره به این که از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۱۰ هزار دستگاه خودرو تحویل مشتریان شده است ، خاطر نشان کرد: اگر محدودیت های ترافیکی در استان  درزمان مسافرت های تابستانی نباشد ،  شاهد افزایش ارسال خودروهای تولید این سایت به مشتریان خواهیم شد. 

مدیرعامل ایران خودرو مازندران تاکید کرد: تا آماده‌ شدن پلاک و مدارک خودرو توسط پلیس راهور ناجا و همچنین از زمان تجاری سازی تا بارگیری یک بازه زمانی ۱۰ تا ۱۵ روز نیاز است . این در حالی است که اگر  خودروی ناقص هم وجود نداشته باشد تعدادی از خودرو در پارکینگ ها موجود هستند .

وی تاکید کرد: همه زیرساخت های فنی و مهندسی مورد نیاز برای افزایش کمی و کیفی تولید در این سایت فراهم شده و ارتقای کیفیت یکی از برنامه های مهم ایران خودرو مازندران است.