سالن شش هزار نفری انقلاب کرج زیر ذره‌بین

رضا گل محمدی اظهار کرد: هر روز روند تکمیل این پروژه ارزیابی می‌شود ضمن آین که روزهای چهارشنبه نیز با حضور در محل پروژه از نزدیک در جریان روند پیشرفت قرار می‌گیرم.

وی با اشاره به اهمیت پروژه شش هزار نفری انقلاب کرج گفت: یکی از مهم‌ترین کارهایی که از ابتدای حضورم در راس مدیریت ورزش استان پیگیری کردم، تکمیل و راه اندازی پروژه شش هزار نفری انقلاب کرج بود و خوشحال هستم که این پروژه بزرگ مورد توجه وزارت ورزش و جوانان نیز قرار دارد.

گل محمدی ادامه داد: این پروژه تنها 15 درصد پیشرفت فیزیکی داشت که با پیگیری و تلاش‌های صورت گرفته و مساعدت وزارت ورزش و جوانان و استانداری موفق شدیم این پروژه را ه پیش ببریم و امروز به مرحله‌ای رسیده که به زودی سقف آن نیز زده خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان البرز یادآور شد: در سال جاری 10 میلیارد تومان به این پروژه تعلق گرفت و سال آینده نیز 25 میلیارد تومان برای روند تکمیل تزریق خواهد شد.

متولی ورزش استان البرز وجود سالن شش هزار نفری را برای ورزش استان و کشور مهم ارزیابی کرد و گفت: با ساخت این مجموعه باعث رویدادهای مهم بین المللی به میزبانی استان البرز برگزار می شود.

وی با بیان این که سالن شش هزار نفری زودتر از  موعد مقرر به بهره برداری خواهد رسید، یادآور شد: ابتدا قرار بود این پروژه بزرگ 30 ماه به طول بیانجامد که با حمایت ویژه وزارت ورزش و استانداری سالن شش هزار نفری انقلاب یک سال زودتر به سرانجام خواهد رسید.

گل محمدی در پایان گفت: تلاش می‌کنیم سالن شش هزار نفری انقلاب کرج بهمن ماه سال 95 آماده بهره برداری باشد.