میزبانی پیست دیزین از مسابقات اسکی چمن جوانان جهان

علی عمران سولقانی اظهار کرد: این مسابقات با حضور برترین های جهان در این رده سنی به مدت ۲ روز در کشورمان برگزار می شود.

وی افزود: پیش از این نیز استان البرز در چندین نوبت پذیرای مسابقات معتبر جهانی و آسیایی در رشته اسکی چمن بوده است و این بار نیز برترین های کشورهای مختلف در رده جوانان به البرز سفر می کنند.

سولقانی در ادامه به برگزاری مسابقات بین المللی اسکی اسنوبرد در پیست دیزین اشاره کرد و گفت: در این مسابقات که طی روزهای ۲۵ و ۲۶ فروردین برگزار شد البرزی ها در مجموع عناوین نخست را به دست آوردند.

وی تصریح کرد: در این رقابت ها که حکم ارتقا ریتینگ جهانی را داشت علاوه بر چهره های مدعی کشور در این رشته ورزشکارانی از کشور گرجستان نیز حضور داشتند.

رییس هیئت اسکی استان البرز به نتایج مسابقات بین المللی اسکی «آلپاین» در پیست «دربندسر» اشاره کرد و گفت: «سید مرتضی جعفری» و «نیما بها» از البرز در این مسابقات عناوین نایب قهرمانی را کسب کردند و خود را به عنوان مدعیان حضور در المپیک زمستانی ۲۰۱۸ مطرح کردند.

سولقانی با تاکید بر اینکه شرایط برای استفاده اسکی بازان از پیست دیزین تا پایان اردیبهشت ماه مهیا است گفت: با توجه به بارش های خوب صورت گرفته این پیست حداکثر تا یک ماه آینده نیز می تواند خدمات دهی کند.

وی در پایان افزود: در زمستان سال گذشته با برخی تمهیدات ویژه زمینه حضور طیف بیشتری از علاقمندان به اسکی در دیزین مهیا شد و حضور مراجعان در این مجموعه ورزشی سیر صعودی داشت.