قطع شدن ۶ روزه آب مسکن مهرنظرآباد

پس از گذشت چند سال از ایجاد مسکن های مهر در شهرستان نظرآباد همچنان شهروندان ساکن در این منطقه از نظرآباد با مشکلاتی مواجه هستند که عمده ترین آنان کمبود آب آشامیدنی است که در روزهای اخیر قوت گرفته و حتی شاهد قطعی ۶ روزه آب در این منطقه بوده ایم که تا کنون ادامه دارد.

گویا قرار نیست مشکل کم آبی در شهرستان نظرآباد حل شده و مدیریت شود ، مشکلی که بارها از سوی رسانه های مختلف نیز به آن پرداخته شده و و هربار نیز از سوی مسئولین شهرستانی مسائلی مطرح می شود اما به نتیجه نمی رسد.

مردم شهرستان نظرآباد در فصل گرما و تابستان همواره با مشکل کم آبی و قطعی آب مواجه هستند و این بار با گذشت دو ماه از سال این مشکل بار دیگر سراغ مردم آمده و این بار ساکنان مسکن مهر که همواره این مشکلات را تجربه کرده اند با آن دست به گربانند.

بنابر اعلام شهروندان ساکن در منطقه مسکن مهر شهرستان نظرآباد  ۶ روز است که آب آشامیدنی ساکنان این منطقه قطع شده  و مشکلاتی را نیز برای خانواده های آنان به همراه داشته است و طی روزهای اخیر صدای ساکنان این منطقه به گوش مسئولین فرمانداری و اداره آب شهرستان رسیده و آنان نیز قول مساعد داده اند این مشکل در اسرع وقت حل شود.

این درحالی است که پروژه ۲۸۸۰ واحدی مسکن مهر شهرستان نظرآباد چند روز پیش توسط رئیس بنیاد مسکن کشور و جمعی از مسئولین استانی و محلی به بهره برداری رسیده بود.