کارگران بیکارشده "آبنوس" در انتظار اقدام و عمل دولت و مسئولین

سیروس کشاورز، (برادر مالک مبل آبنوس)، در گفت وگو با خبرنگار ما ضمن اشاره به خسارت ۴ میلیاردی ناشی از آتش سوزی در کارگاه تولیدی مبل آبنوس، گفت: متاسفانه این حادثه منجر به بیکاری ۷۰ کارگر کارگاه شده است.

وی افزود: کلیه کارگران بیکار شده انتظار  دارند، در سالی که توجه به تولید ملی در رأس توصیه های مقام معظم رهبری است ازآن ها حمایت ویژه ای انجام شود.

کشاورز، صمن اشاره به حضور رئیس جمهور در کارخانجات مپنا گفت: پس از اطلاع از حضور رئیس جمهور بمناسبت روز کارگر در مپنا، به همراه ۵۰ تن از کارگران بیکار شده در آن محل حاضر شدیم اما به دلیل ضیق وقت و گستردگی برنامه های رئیس جمهور امکان گفت و گو و بیان مشکلات کارگران آبنوس فراهم نشد.

وی در ادامه اذعان کرد: کارگران، پس از اطلاع از عدم امکان ملاقات با رئیس جمهور، طی نامه ای شرح حادثه را اعلام کردند و بنا شده است که ظرف مدت ۱۵ روز (تا ۲۷ اردیبهشت)، دولت، مساعدت خود را در این زمینه اعلام کند.

سیروس کشاورز اظهار کرد: کارگران برند ملی مبل آبنوس به تدبیر دولت در خصوص حمایت از تولید داخلی امیدوار هستند و جهت راه اندازی مجدد کارگاه، منتظر اقدام و عمل دولت و مسئولین استانی، در راستای تحکیم و تحقق اقتصاد مقاومتی می باشند.

درادامه تصاویری از روز حادثه را شاهد خواهید بود:

آبنوس

آبنوس1

آبنوس2