رئیس جمهوری چهارشنبه به البرزسفرمی کند

آیت الله سید محمدمهدی حسینی همدانی و سید حمید طهائی در این پیام مشترک مردم را به استقبال گرم از کاروان تدبیر و امید فرا خواندند.

در پیام مشترک امام جمعه کرج و استاندار البرز آمده است:

مردم غیور و سرفراز استان البرز

تاریخ میهن اسلامیمان گواه بر آگاهی و هوشمندی شما ملت عزیز، بزرگوار دارد که در همه عرصه های خطیر و حساس در طول مدت پیروزی انقلاب شکوهمندمان حاضر و بحق با ایفای وظیفه، مسئولین و خادمان خویش را مدیون وفاداری و وقت شناسی خویش می نمائید، که از جمله می توان از صحنه های حضور پرشور در راهپیمایی ها و دفاع مقدس و تقدیم عزیزترین هایتان و انتخابات و دیگر صحنه های تاریخ ساز و به فرموده امام خلق یوم ا.... نام برد.

در این پیام آمده است: همانگونه که مطلع هستید، روز چهارشنبه این هفته 26 آبان ماه میزبان رئیس جمهوری عزیزمان جناب حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی هستیم. رسم مهمان نوازی بر این است که با حضور گرمتان باز خلق حماسه ای دیگر نموده و بار دیگر با حضور شکوهمند خویش به تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری که فرمودند(همه بدانند بنده دولت را حمایت و تأیید می کنم و از همه توانم برای کمک به دولت استفاده می کنم و به مسئولان بلند پایه آن اعتماد دارم)؛در استقبال پرشورمان پیامی روشن به دشمنان نظام و انقلاب اسلامی اعلام نمائیم.

در پیام مشترک امام جمعه کرج و استاندار البرز تاکید شده است: از شما ملت شریف و سروران ارجمند خانواده محترم شهدا، ایثارگران و جانبازان سرافراز و همه اقشار محترم، فرهنگیان عزیز، دانشگاهیان، اساتید و دانشجویان ارزشمند، روحانیون و فضلا گرامی،کسبه و اصناف محترم، ورزشکاران و قهرمانان و آحاد مردان و زنان و جوانان که دل در گرو میهن خویش دارند دعوت می شود در ساعت 8/30 صبح روز چهارشنبه در ورزشگاه مخابرات واقع در میدان سپاه با تجدید میثاق آرمان های انقلاب اسلامی و بیعت مجدد با مقام معظم رهبری و اعلام حمایت از رئیس جمهوری محترم حضور بهم رسانیم.