یخبندان در محور چالوس

منصور رحمانیان  با اشاره به اینکه در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان نیمه‌ابری همراه با کاهش ابر خواهد بود، اظهار کرد: بارش پراکنده باران همراه با کاهش ابر و در پاره‌ای مناطق غبار محلی پیش‌بینی می‌شود.

وی با اعلام ورود یک سامانه بارشی از سوی غرب و شمال غرب به کشور، گفت: با ورود این سامانه بارش از اواخر وقت امروز (چهارشنبه) استان البرز تحت تأثیر قرار خواهد گرفت.

رحمانیان در ادامه کمینه دمای هوای شهرستان کرج را منفی یک درجه اعلام کرد و گفت: وضعیت جوی امروز شهرستان کرج کمی ابری همراه با غبار محلی و بارش پراکنده باران خواهد بود.

مدیرکل اداره هواشناسی استان البرز به وضعیت جوی شهرستان‌های استان اشاره کرد و گفت: آسمان در بسیاری از شهرستان‌های استان ابری همراه با افزایش ابر و غبار محلی خواهد بود.

وی وضعیت کیفی هوای شهرستان‌های هشتگرد، نظرآباد و اشتهارد را برای گروه‌های حساس ناسالم اعلام کرد و گفت: در حال حاضر کمینه دمای شهرستان طالقان منفی ۸ درجه سانتی‌گراد است.

رحمانیان وضعیت جوی منطقه «دیزین» را ابری همراه با افزایش ابر و بارش پراکنده برف اعلام کرد و گفت: در حال حاضر کمینه دمای هوای این منطقه منفی ۱۲ درجه سانتی‌گراد است.

مدیرکل اداره هواشناسی استان البرز وضعیت جوی محور چالوس را نیمه‌ابری همراه با مه آلودگی و وزش باد نسبتاً شدید اعلام کرد و گفت: با توجه به ‌پیشبینی ‌دمای‌ زیر صفر و رخداد ‌یخبندان ‌لغزندگی ‌سطح‌ جاده‌ دور از انتظار نیست.