نمایشگاه تخصصی توانمندی‌های زنان در ایلام گشایش یافت

صبح امروز با حضور مسئولان استانی و محلی و جمعی از زنان هنرمند ایلامی نمایشگاه تخصصی توانمندی زنان ایلامی در قلعه والی شهر ایلام گشایش یافت.

در این مراسم مدیرکل امور زنان استانداری ایلام و معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام نیز حضور داشتند که با استقبال زنان ایلامی مواجه شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایلام در حاشیه این مراسم اظهار داشت: به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) نمایشگاه تخصصی توانمندی‌های زنان استان در محل قلعه والی شهر ایلام برپا شده است.

عبدالمالک شنبه‌زاده افزود: این نمایشگاه از امروز تا یکم اردیبهشت ماه به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س) و همچنین هفته زن بازگشایی شده است و علاقه‌مندان می‌توانند در این مدت از ساعت 9 صبح تا 19 عصر از غرفه‌های این نمایشگاه بازدید کنند.

مدیرکل امور بانوان استانداری ایلام نیز در این مراسم اظهار داشت: حمایت از توانمندی زنان و توجه به هنر زنان ایلامی از اهداف برپایی این نمایشگاه بوده است.

کلثوم خلیلوند افزود: در این نمایشگاه زنان هنرمند ایلامی به صورت زنده صنایع دستی را تولید می‌کنند و علاقه‌مندان می‌توانند این صنایع دستی را خریداری کنند.

وی عنوان کرد: در این نمایشگاه خدماتی مانند تست قند و فشار خون، مشاور خانواده و خدمات روان‌شناسی، مشاور ژنتیک نیز به زنان ارائه می‌شود.