دولت به شهرستان گرمازده دهلران تسهیلات ارائه دهد

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در دهلران، اظهار داشت: وضعیت جوی حاکم بر شهرستان دهلران کم سابقه است.

وی گفت: گرما و ریزگردها زندگی را برای مردم شهرستان دهلران بسیار سخت و طاقت فرسا کرده است به طوری که معیشت مردم تحت‌الشعاع وضعیت آب و هوایی قرار گرفته است.

امام جمعه دهلران تصریح کرد: گرمای بالای 53 درجه که در سال‌های اخیر کم سابقه بوده است به گونه‌ای که این روزها این موضوع از شبکه‌های سراسری کشور نیز اعلام شد مردم را با مشکلاتی مواجه کرده است.

وی ادامه داد: وضعیت گرمای دهلران بی‌سابقه است و باید ستاد بحران کشور این موضوع را به هیئت دولت انتقال دهد تا امکاناتی در اختیار مردم قرار دهند.

موسوی افزود: با توجه به اینکه مردم گرمای بالای 53 درجه را تحمل می‌کنند لازم است هیئت دولت و نمایندگان مجلس شورای اسلامی این موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دهند.

امام جمعه دهلران بیان کرد: با بالا رفتن درجه حرارت هوا مردم مجبور به استفاده شبانه روزی از برق هستند که این موضوع باعث بالا رفتن هزینه قبوض برق می‌شود که پرداخت این قبوض از عهده همه مردم برنمی‌آید.

وی اظهار داشت: لازم است برای مردم این شهرستان تسهیلات ویژه‌ای هم چون کاهش تعرفه‌های آب و برق اعمال شود تا از بابت مصرفی که اجتناب‌ناپذیر است کمتر مردم متضرر شوند.

موسوی خاطرنشان کرد: زیرساخت‌های تامین برق در این شهرستان نیاز به بهینه سازی و ارتقاء هستند که از مسئولان خواستاریم در این زمینه اقدامات لازم را انجام و اعتبارات مورد نیاز را تخصیص دهند