تهیه گذرنامه و ویزا را به روز های پایانی موکول نکنید

سردار نورعلی یاری اعلام کرد: علاقمندان به حضور در سفر معنوی اربعین باید با مراجعه به سامانه های حج و زیارت نسبت به تمدید و تهیه ویزا و گذرنامه اقدام کنند.

وی گفت: با تجربیاتی که از سال های گذشته به دست آمده است مشکلات موجود تا حدودی مرتفع شده و برنامه ریزی ها و امکانات برای ارائه خدمات مناسب به زائران حسینی از سوی تمام دستگاه های دولتی تدارک دیده شده است.

فرمانده انتظامی استان ایلام با تاکید بر جلوگیری از تردد زائران بدون مجوزهای قانونی، افزود: برنامه ریزی برای تردد حجم میلیونی زائران انجام شده و ماموران در کشور عراق و ایران اجازه ورود و خروج بدون گذرنامه و ویزای معتبر را به زائران نخواهند داد.

وی از عموم مردم و دوستداران اهل بیت که خواهان حضور در این همایش عظیم هستند خواست در فرصت باقی مانده نسبت به تهیه مدارک مورد نیاز اقدام و تهیه مجوزهای قانونی را به روزهای پایانی موکول نکنند.

سردار یاری تصریح کرد: نیروی انتظامی با برگزاری جلسات متعدد و حضور مستمر مسئولان و فرماندهان ارشد ناجا برنامه ریزی های خود را برای ایام اربعین آغاز کرده و مصمم است با اختصاص نیرو و تجهیزات مناسب امنیت و آرامش قابل قبولی را برای زائران حسینی محقق سازد.