مختصری در ارتباط با بهترین ترند های طراحی دکوراسیون منزل در سال 2020

ترند های دکوراسیون داخلی در سال 2020 تغییرات زیادی را موجب شده است. از آنجایی که امروزه قشر وسیعی از جامعه اوغات خود را در منزل سپری می کنند، دکوراسیون اتاق خواب زیبا و مناسب یکی از مهمترین فاکتورها شده است. اگر قصد تغییر دکوراسیون اتاق خواب خود را دارید بهتر است این مقاله را مطالعه کنید. در این مقاله به برسی جدیدترین و بهترین ترند های دکوراسیون اتاق خواب پرداخته و همچنین در زمینه ی خرید وسایل اتاق خواب هم راهنمایی هایی را در اختیارتان می گذاریم.

برترین ترندهای دکوراسیون اتاق خواب در سال 2020 ترکیبی دلپذیر از موارد مختلف را شامل می شود از سبک Bohemian  (سنتی) که بسیار جذاب است و مارا به گذشته می برد گرفته تا قرار دادن وسایل چوبی در فضای سفید که به نظر راهی به سمت آینده را نشان می دهد. نکاتی که در این مقاله مطرح شده به جهت تغییر کامل اتاق خواب و یا بازسازی آن نیست بلکه اینها نکاتی هستند که بهتر است برای بهتر شدن فضای اتاق خواب خود آن ها را در دکوراسیون اتاق خواب بگنجانید.

زیبایی سبک  Bohemian

این سبک برای افراد مختلف معانی مختلفی دارد. برخی معتقدند که در این سبک همه چیز درباره ی طرح های روشن، ترکیب الگوها و استفاده ی بیش از حد از رنگ ها است. گروهی به دلیل رنگ خنثی که در پس زمینه ی آن وجود دارد مجذوب آن شده و می گویند این سبب احساس آرامش آنهاست. بنابراین اگر با هردوی نظرات موافق هستید می توانید از این سبک برای دکوراسیون اتاق خواب خود استفاده کنید. به طور خلاصه همان سبکی که از آن لذت می برید را برای اتاق خواب خود استفاده کنید چراکه ایده اتاق خواب شما را به فضایی امن، شخصی و آرامش بخش برای شما تبدیل می کند.

وسایل مورد نیاز برای ایجاد به سبک  Bohemian:

 بالش ها و کوسن های به سبک ژئو جلوه بصری ایجاد میکند. میز کنار تخت چوبی، احساس خاکی اما مدرنی به شما می بخشد. گیاهان خانگی (طبیعی یا مصنوعی) برای اتاق خواب به سبک  Bohemianضروری هستند. گیاه سانسوریا مصنوعی را امتحان کنید، یا یک نخل مصنوعی برای زیبایی بیشتر. استفاده از ریسمان های کتان و توری که برای آویز گلدان ها هستند هم باعث ایجاد فضایی دنج و صمیمی می شوند. الگو و حتی منگوله های پرده در این سبک بسیار حائز اهمیت هستند آنها را فراموش نکنید.

2

منسوجات روشن

در چند سال گذشته شاهد افزایش استفاده از منسوجات روشن در اتاق خواب ها بوده ایم و انتظار می رود در سال 2020 نیز این میزان استفاده از منسوجات در دکوراسیون خانه  به میزان بالاتری رسد.

از پارچه های طرح دار الهام گرفته از سبکهای مدیترانه ای و هندی استفاده کنید زیرا به اتاق خواب شما روح بخشیده و فضارا از حالت خنثی و یکنواختی خارج کرده و به سمت سرزندگی و نشاط سوق میدهند.

3

تخت خواب های چوبی

قیل از آغاز سال 2020 طراحان دکوراسیون منزل پیش بینی کردند که در طراحی داخلی منزل در این سال تخت خواب های چوبی در سرتاسر دنیا محبوب گشته و بسیار مورد استقبال مردم قرار خواهد گرفت. اگر می خواهید تخت خواب اتاق خود را عوض کنید بهتر است یک تخت خواب چوبی انتخاب کنید زیرا تخت خواب های چوبی فضا را زیبا و در عین حال ساده نشان می دهند و شما به راحتی میتوانید از وسایل دیگر در اتاق خوابتان استفاده کنید.

این تخت خواب ها در تنوع بسیار گسترده از بسیار ساده تا کلاسیک را شامل می شوند و شما می توانید یکی را بنابر سبک دکوراسیون اتاق خواب خود استفاده کنید.

  • یک تخت خواب ساده چوبی باعث زیبا به نظر رسیدن تمام اتاق می شود.
  • تخت خواب های چوبی رنگی باعث گران به نظر رسیدن اتاق خوابتان می شود.
  • در زمان خرید تخت خواب به تاج تخت توجه کنید زیرا در زیبایی اتاق خواب تاثیر بسزایی دارد.
  • ترکیب فلز و چوب در یک فضا، آنجا را مدرن می کند.

4

5

استفاده از مبلمان چوبی در فضای سفید

تنها ترکیبی که در همه ی فضاها و در هر زمانی استفاده از آن مجاز است و همیشه به روز به نظر می رسد همین استفاده از وسایل چوبی در دکوراسیون داخلی سفید است.

یک اتاق خواب سفید با وسایل چوبی همراه با اکسسوری های روشن و رنگارنگ راهی مناسب برای تبدیل اتاق خواب به فضایی آرام است.

6

7

 خانه ها و سبک دکوراسیون داخلی روستایی

ما علاقه ی زیادی به تغییر سبک دکوراسیون هر کدام از اتاق خواب های یک خانه را نداریم زیرا این هم به زمان بیشتر و هم هزینه ی بیشتری نیاز داشته و البته شما بعد از گذشت چند ماه به سبک مورد علاقه ی خود می رسید. اما برای کسانی که قصد بازسازی یکی از اتاق های خواب خانه خود را دارند پیشنهاد ما دکوراسیون به سبک روستایی است چرا که بسیار دلنشین بوده و فضا را صمیمی میکند. چرا که در این سبک از متریال ها و اکسسوری های طبیعی نهایت استفاده را می شود.

8

9

10

استفاده ازگیاهان سبز خانگی

ایده های بسیاری بیش از هر چیز به فضای داخلی اشاره دارد که بیشتر و بیشتر به سمت یک موضوع بوم محور گرایش پیدا می کند. استفاده از گیاهان خانگی یکی ار بهترین ایده هاست. برای مثال اگر در اتاق خواب خود بالکنی دارید که دیوار مشرف به اتاق تماما شیشه ای است، بهتر است بالکن را به گلخانه ای تبدیل کنید این کار باعث می شود تا فضای بالکن بخشی از فضای داخل اتاق محسوب شود. گلدان های منحصر به فرد همچنین به شما این امکان را می دهند تا در هنگام ایجاد یک نقطه کانونی زیبا و طبیعی ، رنگ اتاق خواب را تغییر دهید.

11

  جهت اطلاعات بیشتر در مورد دکوراسیون داخلی و دکوراسیون منزل و مشاهده نمونه کارها به سایت شرکت دکوراسیون داخلی نماسبز مراجعه فرمایید.