میثم ابراهیمی  و محسن ابراهیم زاده  دو خواننده محبوب و معروف موسیقی پاپ بالای 30 سال
  • میثم ابراهیمی
  • بعد از شروع به فعالیت اش تیتراژ هایی را برای سریال های صدا و سیما تهیه کرد و بعد از موفقیت آهنگ هایش تصمیم گرفت به صورت جدی این حرفه را دنبال کند و پی این تصمیمش سه آلبوم منتشر کرد که در کنار این آلبوم ها هر سال تک آهنگ های موفق زیادی نیز منتشر میکند.

بعد از عوض شدن جو و فضای موسیقی پاپ ایران وی به همکاری با مسعود جهانی پرداخت و توانست خود را با سبک روز موسیقی پاپ نیز هماهنگ کند و بعد آن آهنگ های زیبا و محبوبی نیز منتشر کرد.

میثم ابراهیمی در زمینه موسیقی فقط به خوانندگی مشغول است و کار های آهنگش را افراد دیگر انجام میدهند و سعی میکند برای آهنگ های محبوبترش موزیک ویدیو های جذابی را نیز تهیه کند.

13990610001009_Test_PhotoN

از خوانندگان فوق العاده موفق در سبک پاپ ایران که شروع کارش از سبک سنتی بود و در طی سالها به آموزش موسیقی پرداخت محسن ابراهیم زاده است که تنها خواننده ای است که توانست در مجموعه ورزشی آزادی کنسرت برگزار کند که افراد خیلی زیادی موفق به دیدن این اجرا شدند.

  • محسن ابراهیم زاده
  •  با استعداد و صدای بسیار زیبایش فقط 2 آلبوم را در کارنامه دارد و بیشتر تمرکز خود را در انتشار تک آهنگ منعکس کرده. از سه سال پیش وی با انتشار آهنگ های جوان پسند شروع به افزایش محبوبیت وی کرد که محبوبترین کارش آهنگ دونه دونه نام دارد که با استقبال بسیار زیادی روبرو شد.

محسن بجز خوانندگی در زمینه آهنگسازی نیز فعال است و اغلب کارهایش را خودش آهنگسازی میکند و بعضا به ترانه سرایی نیز میپردازد و برای آهنگ هایش ترانه مینویسد.