آشنایی با دیجی‌کلاب باشگاه مشتریان دیجی‌کالا، نحوه فعالسازی و جوایز ویژه آن

دیجی کالا به پاس همراهی کاربرانی که از سایت خرید می‌کنند، مرتبا خدمات تازه‌ای را تعریف می‌کند که یکی از جدیدترین نمونه‌های آن دیجی کلاب است؛ کلوپی برای اعضای دیجی کالا که امکانات و جوایز هیجان انگیزی را ارائه می‌دهد. در این مقاله با نحوه بسیار ساده عضویت در دیجی کلاب و استفاده از امکانات و جوایز آن خواهید شد.

  1. دیجی کلاب چیست؟

دیجی کلاب امکان تازه‌ای از سایت دیجی کالا برای کاربرانش است که خریدهایشان را از بین محصولات این سایت انجام می‌دهند. دیجی کلاب در حقیقت کلوپی است برای امکان ارائه خدمات ویژه به اعضای آن؛ کلوپی که عضویت در آن نیاز به هیچ هزینه‌ای ندارد و تنها بودن در فهرست اعضای کاربر دیجی کالا برای عضویت در آن کافی است.

  1. دیجی کلاب و سه گروه جوایز و خدمات آن

دیجی کلاب برای کسانی که به عضویت باشگاه دربیایند، امکانات ویژه‌ای در نظر گرفته است. این امکانات در سه دسته قرار می‌گیرند:

  • جوایز: دیجی کلاب برای اعضایش جوایزی را در نظر گرفته است که شامل کالاهایی با تخفیف‌های شگفت انگیز و هم چنین محصولاتی با تخفیف 100 درصدی یا رایگان است. این جوایز که مرتب به روز رسانی می‌شوند، شامل محصولات متنوعی هستند. شما می‌توانید به عنوان عضو دیجی کلاب به این جوایز سر بزنید و محصولاتی را که به آن‌ها احتیاج دارید، با قیمت بسیار مناسب یا حتی به صورت رایگان دریافت کنید.
  • انواع کد تخفیف: یکی دیگر از امکانات دوست داشتنی دیجی کلاب برای اعضا ارائه انواع کدهای تخفیف از برندهای متنوع و معتبر است. این کدها نه تنها شامل کد تخفیف دیجی کالا برای اولین خرید یا ارسال رایگان ، فیدیبو و کد تخفیف دیجی استایل به عنوان مجموعه دیجی کالا می‌شود؛ بلکه از تخفیف‌هایی برای استفاده از خدمات سینماها، سایت‌های ارائه دهنده تخفیف و حتی بازی‌هایی مثل آمیرزا در سال 99 می‎‌شود که مرتبا به روز رسانی خواهند شد. کافی است پس از پیوستن به دیجی کلاب اولین خرید را انجام دهید تا امتیاز گیری شروع شود
  • قرعه کشی‌های هیجان انگیز: هر چقدر که به عنوان یکی از اعضای دیجی کلاب بتوانید امتیازهای بیشتری به دست آورید، شانس برنده شدن شما در قرعه کشی‌های هیجان انگیزی که شامل قرعه کشی پایان فصل هم می‌‎شود، بیشتر خواهد شد. جوایز قرعه کشی‌های دیجی کلاب شامل محصولات نفیسی می‌شود؛ برای مثال قرعه کشی تابستان 99 دیجی کلاب شامل جوایزی مثل لپ تاپ، دوربین عکاسی، گوشی تلفن همراه و اعتبارهای خرید از دیجی کالا بود که به برندگان خوش شانس اهدا شد.

 

  1. چطور عضو دیجی کلاب شویم؟

برای عضویت در دیجی کلاب لازم است که در ابتدا عضو دیجی کالا شوید. بعد از اینکه به عضویت سایت درآمدید، وارد پروفایل شوید و روی گزینه دیجی کلاب کلیک کنید. به همین سادگی وارد صفحه دیجی کلاب خواهید شد و بعد از انجام اولین خرید، امتیاز گیری شما شروع خواهد شد. دقت داشته باشید که بعد از خرید، هفت روز زمان می‌برد تا امتیاز شما روی دیجی کلاب ثبت شود. این هفت روز فاصله‌ای است که دیجی کالا برای مرجوع کردن کالا در نظر می‌گیرد و بعد از گذشت آن مطمئن می‌شود که خرید شما نهایی است و امتیاز شما را ثبت خواهد کرد.

  1. چطور از دیجی کلاب امتیاز بگیریم؟

ممکن است فکر کنید تنها راه برای دریافت امتیاز از دیجی کلاب خرید کردن از دیجی کالاست؛ در حالی که این روش تنها یکی از سه روشی است که به بالا بردن امتیازهای شما کمک خواهد کرد؛ دو روش دیگر شامل دعوت از دوستان و کامنت گذاشتن زیر پست محصولاتی می‌شود که آن‌ها را خریده‌اید. امتیازهای هر کدام از این بخش‌ها متفاوت است که در ادامه به توضیح آن‌ها می‌پردازیم:

  • امتیاز خرید: امتیاز خرید در دیجی کلاب به ازای هر 10 هزار تومان یک امتیاز است. برای مثال افرادی که برای استفاده از ارسال رایگان دیجی کالا خرید بالای 300 هزار تومان انجام می‌دهند، 30 امتیاز دریافت خواهند کرد. سقف کسب امتیاز برای بخش خرید از دیجی کالا در هر بار خرید، 150 امتیاز است.
  • اگر بعد از خریدتان به قسمت «همه سفارش‌ها» روی پروفایل دیجی کالا مراجعه کنید و درباره محصولاتی که خریده‌اید، کامنت یا نظر بگذارید، هر بار پس از تایید نظر شما 5 امتیاز به مجموعه امتیازهای دیجی کلاب شما اضافه خواهد شد. سقف امتیاز ثبت کامنت در طول یک سال 240 امتیاز است.
  • امتیاز دعوت از دوستان: اگر بتوانید دوستان‌تان را به دیجی کالا دعوت کنید، بعد از هر بار خرید آن‌ها 20 امتیاز به حساب کاربری دیجی کلاب شما اضافه خواهد شد؛ البته بعد از گذشت هفت روز و نهایی شدن خرید. سقف امتیاز این بخش نیز در طول یک سال 300 امتیاز است که به تاریخچه امتیازات شما در دیجی کلاب اضافه خواهد شد.

 

  1. چطور از امتیازهایم استفاده کنم؟

همان طور که گفتیم امتیازها برای دریافت کد تخفیف، شرکت در قرعه کشی و استفاده از جوایز قابل خرج کردن هستند.

  • برای شرکت در قرعه کشی فصلی دیجی کلاب به ازای خرج کردن هر 10 امتیاز یک بلیت قرعه کشی دریافت خواهید کرد. بدیهی است هر چه تعداد بلیت‌هایتان بیشتر باشد، شانس برنده شدن شما نیز افزایش خواهد یافت.
  • در بخش جوایز کافی است به صفحه جوایز دیجی کلاب مراجعه کنید و با استفاده از امتیازهایتان از تخفیف‌هایی تا 100 درصد بهره‌مند شوید و کالای مد نظرتان را به عنوان جایزه دریافت کنید.
  • در بخش کدهای تخفیف به ازای استفاده از امتیازهایتان می‌توانید کد تخفیف‌های هیجان انگیزی با میزان تخفیف‌های متنوع دریافت کنید. در مورد بازی‌ها اگر کاربر بعضی بازی‌ها مثل آمیرزا باشید، در ازای استفاده از امتیاز دیجی کلاب می‌توانید سکه به دست آورید و به حساب کاربری بازی‌تان اضافه کنید. همچنین استفاده از کد تخفیف دیجی استایل برای خرید لباس‌هایی که دوست دارید، کد تخفیف فیدیبو برای خرید مقرون به صرفه کتاب‌های مورد علاقه‌تان و استفاده از تخفیف خدمات برندهایی مثل آچاره، دلینو، تخفیفان و غیر برای شما امکان پذیر خواهد بود.