هزینه ثبت شرکت : استعلام قیمت ثبت شرکت در سال 99

کارآفرینان عزیز؛ آیا می دانید هزینه ثبت شرکت در ایران چقدر است؟ آیا اطلاعات کافی در خصوص هزینه ای که ثبت یک شرکت برای شما دارد دقیقا چقدر می شود؟ ما سعی بر این داریم که تا جایی که ممکن است این موضوع را برای شفاف سازی کنیم. اگر برای استعلام قیمت ثبت شرکت و مدت زمان آن اطلاعات درستی نداشته باشید ممکن است اذیت شوید. پس قبل از هر گونه اقدامی خوب تحقیق کنید که با آرامش بیشتری اقدام کنید. ما در این مطلب ابتدا ثبت شرکت ها را توضیح داده سپس به هزینه های ثبت شرکت ها می پردازیم. تا انتها با ما همراه باشید.

ثبت شرکت ها و هزینه های آن

برای آن که بتوانید شرکت خود را به ثبت برسانید می توانید از خدمات به صورت غیر حضوری و یا حضوری بهره مند شوید. به این موضوع توجه داشته باشید که تاسیس شرکت در هر شهری، به خصوص شهری مانند تهران و یا اصفهان که تعداد شرکت های فعال آن بالا است، نیاز به مهارت و تخصص بالایی دارد، یعنی دقیقا همان چیزی که تخصص ما ست.

بدون مشاوره های شخص متخصصی ثبتی تقریبا کار سختی است و امکان دارد در صورت اشتباه نه تنها شرکتی برای شما ثبت نشود، بلکه زمان و هزینه بسیاری هم از شما هدر رود. به همین دلیل به شما توصیه می کنیم که در همان ابتدا شرکت معتبری را برای انجام این کار انتخاب کنید.

در مرحله بعدی شما باید نوع فعالیت خود و نوع شرکت خود را به طور دقیق مشخص کنید. توجه داشته باشید که نوع فعالیت را در واقع موضوع شرکت می نامند و این همان چیزی است که شما در آن کار تخصص و مهارت کافی را داشته باشید، زیرا تنها در این صورت مطمئن خواهید بود که شرکت شما در آینده سود آوری خواهد داشت.

ارزان ترین هزینه ثبت شرکت در سال 99 چقدر است؟

ارزان ترین هزینه ثبت شرکت را چگونه پیدا کنیم؟ حقیقت این است که مبلغ ثابت و مشخصی را برای این مورد نمی توان بیان کرد به این دلیل که قیمت ثبت شرکت همیشه تفاوت هایی دارد. به عنوان مثال این که قصد ثبت چه نوع شرکتی را دارید در هزینه های ثبت موثر است.

در هزینه های قانونی که وجود دارد، تعرفه تمبر ثبتی را داریم که بسیاری اوقات نرخ آن متفاوت است. در صورتی که بخواهید هزینه های دقیق را بدانید باید فرم های مربوطه را در سیستم اداره ثبت ارسال کنید. ما در ادامه سعی می کنیم تا حد ممکن برخی هزینه ها را حدودا بیان کنیم تا موضوع کمی برایتان شفاف تر باشد.

شرکت های سهامی عام و خاص، مختلط سهامی و غیر سهامی، شرکت تعاونی، شرکت تضامنی، موسسه ها و شرکت با مسئولیت محدود هر کدام هزینه های متفاوتی دارند.به عنوان مثال هزینه لازم برای شرکت مسئولیت محدود برابر با صد هزار تومان است. در صورتی که سرمایه اولیه افزایش پیدا کند، هزینه ها قطعا تغییر خواهد کرد.

نکته مهم: حتما برای استعلام دقیق قیمت ها که متناسب با درخواست شما باشد، با کارشناسان ثبتی معتبر در تماس باشید. فراموش نکنید که ممکن است نوع خدمات درخواستی شما حتی هزینه های کمتری داشته باشد.

ارزان ترین هزینه ثبت شرکت

هزینه ثبت شرکت در کرج و اصفهان

خوب یکی از اصلی ترین و مهم ترین موضوعاتی که قبل از ثبت شرکت باید به آن توجه داشته باشید، هزینه ای است که این کار برای شما به دنبال خواهد داشت. این روزها به علت شرایط اقتصادی خاصی که وجود دارد، توجه به هزینه ها بیش از زمان های دیگر است. به همین دلیل در ادامه این موضوع را به طور کامل بررسی خواهیم کرد.

البته قبل از هر چیزی به شما پیشنهاد می دهیم که اگر می خواهید به طور دقیق در رابطه با هزینه های ثبت شرکت در کرج و اصفهان اطلاع داشته باشید، با کارشناس های نتخصص ثبتی تماس بگیرید، تا با توجه به شرایط خاصی که دارید، هزینه ها را به صورت دقیق به شما بیان کنند.

اما باز هم در ادامه فاکتورهایی را بررسی خواهیم کرد که با توجه به آن هزینه ثبت شرکت در اصفهان و هزینه ثبت شرکت در کرج می شود؛

  • شما باید مبلغی را به عنوان سرمایه اولیه داشته باشید.
  • متناسب با سرمایه اولیه خود باید مبلغی را به عنوان حق الثبت پرداخت کنید.
  • هزینه هایی را اداره ثبت از شما دریافت می کند، البته این هزینه ها جزئی است و مبلغ زیادی نمی باشند.
  • هزینه هایی را برای چاپ آگهی در روزنامه پرداخت خواهید کرد.

هزینه روزنامه با توجه به؛

  • اندازه فونتی که انتخاب می کنید.
  • نوع روزنامه کثیرالانتشار
  • اندازه کادر مورد نظر
  • رنگی که برای آگهی انتخاب می کنید
  • و...

مشخص خواهد شد.

هزینه ثبت شرکت و برند

علاوه بر اهمیت ثبت شرکت ثبت برند هم اهمیت بالایی دارد. برای رونق بخشیدن به کار خود حتما برند شرکت خود را ثبت کنید. هزینه ثبت برند برای بسیاری از افراد اهمیت بالایی دارد. قبل از هر چیزی باید به این نکته توجه داشته باشیم که مزیت های ثبت یک برند به اندازه ای بالا است که ارزش صرف هزینه های بالا را دارد. این در حالی است که هزینه ثبت برند بالا هم نیست.

در ادامه باید بدانید که هزینه ثبت شرکت و برند که نیاز است پرداخت کنید، شامل چند دسته مهم می باشند که به تیتر این هزینه ها در این قسمت اشاره می کنیم.

1) هزینه ثبت اظهارنامه

2) هزینه آگهی در روزنامه

3) هزینه حق الثبت برند

4) هزینه آگهی در روزنامه رسمی

علاوه بر این هزینه های که ذکر شد باید مبلغی را به عنوان حق خدمتی که موسسات ثبتی به شما ارائه می کنند پرداخت کتید که در هر موسسه متفاوت است.

هزینه ثبت شرکت و برند

مدت زمان و هزینه ثبت شرکت در موسسه ثبتینو

در مطالب بالا در رابطه با این موضوع توضیحاتی را بیان کردیم، اما باز هم برای تاکید آن را تکرار خواهیم کرد. مهم نیست شما در تهران، کرج و یا اصفهان زندگی کنید، شما به سادگی می توانید از خدمات غیر حضوری شرکتهای ثبتی همچون ثبتینو بهره مند شوید، یعنی با پرداخت هزینه های مناسبی می توانید از خدمات شرکت استفاده کنید.

توجه داشته باشید که ثبت یک شرکت به مهارت و تخصص بالایی نیاز دارد، به خصوص تکمیل اساسنامه و اظهارنامه مهارت بالایی می خواهد و هر کسی قادر به انجام آن نیست. به همین دلیل پیشنهاد می کنم که از شرکت معتبری بخواهید تا مراحل و هزینه ثبت شرکت و مدت زمانی که برای این کار باید صبر کنید را برای شما کامل توضیح داده و شفاف سازی کنند، تا از آن مطمئن باشید.

اگر در ادامه با موضوع تعرفه و قیمت ثبت شرکت در ایران در سال 99 سوالی دارید و یا نیاز است که با اطمینان بیشتری کار خود را شروع کنید، پیشنها ما این است که از چند شرکت معتبر استعلام قیمت بگیرید تا با خیالی آسوده این کار را انجام دهید.

فعالیت اقتصادی در شهر های صنعتی

همانطور که گفتیم اصفهان یکی از شهرهای صنعتی ایران به حساب می آید و همین موضوع سبب می شود که فعالیت های اقتصادی در این شهر رواج بسیاری داشته باشد. بسیاری از افراد، حتی از شهر های دیگری شهر اصفهان را برای سرمایه گذاری و شروع کسب و کار خود انتخاب می کنند.

از آن جایی که این شهر در مرکز ایران قرار دارد، ارسال محصولات به دیگر شهرهای ایران به سادگی و در زمان کمتری انجام خواهد شد. به همین دلیل تعداد تولیدی ها، کارخانه ها و دیگر مراکز تجاری در این شهر رو به افزایش است و پیش بینی می شود که وقعیت اقتصادی این شهر روز به روز بهتر هم شود.

همین موارد در کنار هم باعث رونق فعالیت های تجاری در این شهر و هم چنین افزایش تعداد متقایان ، تهران و کرج باشد. البته برای آن که کسب و کار جدیدی را شروع کنید، باید در ابتدا اطلاعات کاملی را در رابطه با آن شغل به دست آورید، در این صورت با انتخاب شهر مناسبی موفقیت شما تضمین خواهد شد.