خرید اقساطی دستگاه برش سی ان سی cnc رادوکس

در دنیای مدرن امروز که همه کارها به صورت ماشینی انجام می شوند و نیاز به افراد به حداقل میزان ممکن رسیده بهتر است شما هم برای صرفه جویی در هزینه ها و کاهش هزینه های جاری برای تامین کارکنان با این روش های نوین آشنا شوید و از آن ها استفاده کنید.

آشنایی با خدمات بر پایه سی ان سی

یکی از جدید ترین روش های برش کاری استفاده از خدمات cnc  است. برای آشنایی بیشتر با این روش اول از همه باید با مفهوم سی ان سی آشنا شوید. Cnc  مخفف کلمه computer numerical control است و به معنی استفاده از علم کامپیوتر و سیستم های رایانه ای به عنوان کنترل دستگاه است. به عبارت ساده تر با استفاده از این تکنولوژی کنترلر های دستگاه از بین می روند و اپراتور دستگاه تمامی برنامه هایی را که دستگاه باید انجام دهد را با استفاده از برنامه های طراحی مانند CAD و CAM در دستگاه فراخوانی می کند و دستگاه به صورت خودکار آن ها را پیاده سازی و اجرا می کند.

ساز و کار دستگاه برش لیزر

این دستگاه با استفاده از اشعه برش لیزر قطعه مورد نظر شما را برش می دهد، از آنجا که ناحیه موثر حرارتی در این روش بسیار کوچک تر از روش سنتی است و امکان تاب برداشتن قطعه به حداقل می رسد در نتیجه قطعه تولیدی شما تمیز تر و بدون دور ریز ساخته می شود. از ویژگی های شاخص دستگاه برش لیزر به سرعت بالا در برش تیراژ، دقت بالا در هنگام انجام عملیات و قابلیت تنظیم میزان دقت دستگاه و کیفیت بسیار بالای آن اشاره کرد.

برای کار با دستگاه برش لیزر در مرحله اول شما باید طرح مورد نظر خود را با استفاده از نرم افزار های طراحی کد نویسی و در دستگاه فراخوانی کنید. در مرحله دوم با توجه به نیاز و قطعه ای که دارید تنظیمات دستگاه مانند میزان سرعت و دقت آن را مشخص کنید، توصیه می شود برای نتیجه گیری بهتر اول یک نمونه کار تولید کنید تا از مناسب بودن قطعه خروجی از لحاظ کیفیت لبه ها و تمیزی کار اطمینان حاصل کنید و بعد دستگاه را در تیراژ بالا تنظیم کنید.

قابلیت های دستگاه برش لیزر رادوکس

برای تاثیر گذاری بهتر اشعه لیزر شما باید از لنز فوکوس دستگاه کمک بگیرید تا قدرت اشعه زیاد کرده و آن را به حالت نقطه ای در بیاورید. با استفاده از این لنز است که این دستگاه به یک ماشین همه کاره تبدیل می شود و بدون محدودیت انواع اجسام را برش می دهد.

همانطور که گفته شد این دستگاه هیچ محدودیتی در انتخاب متریال برای شما ندارد و قابلیت برش انواع فلزات مانند آهن، مس، استیل و آلومینیوم و چوب و ... را برای اپراتور دستگاه فراهم می آورد. دقت دستگاه برش لیزر رادوکس برابر ±0/01 میلی متر می باشد که ورقه های آهنی از ضخامت 2 تا 20 میلی متر را می تواند برش دهد.

لنز یا هد فوکوس ها دارای انواع مختلفی هستند که هریک کارایی های متفاوتی دارند، در ابتدا شاید تهیه انواع آن برای شما هزینه بر باشد اما با قابلیت هایی که با نصب آن ها به دستگاه به شما اضافه می شود خیلی سریع شما را به سود دهی می رساند به عنوان مثال با خرید هد یونیت ها و نصب آن بر روی دستگاه امکان حرکت و تغییر ارتفاع بر روی محور z را برای شما فراهم می شود به عبارت ساده تر علاوه بر حرکت در جهت های شرق و غرب می توانید در جهت بالا و پایین قطعه هم حرکت کنید و برش بزنید. از تجهیزات شاخص و کارآمد این هدها اتوفوکوس آن ها است، به این معنی که اگر قطعه موردن نظر شما شکل هندسی درستی نداشته باشد و یا پستی و بلندی در سطح آن وجود داشته باشد، دستگاه به طور اتوماتیک تغییر ارتفاع می دهد و با کمترین احتمال خرابی قطعه شما را برش می دهد.س

توانمندی های شرکت رادوکس در ارائه خدمات برش لیزر

دستگاه برش لیزر رادوکس یکی از جدید ترین و با کیفیت ترین محصولات سی ان سی این مجموعه می باشد که با بهره گیری از جدید ترین متد های تولید و طراحی ساخته می شود و با بالا ترین کیفیت و نازل ترین قیمت قابل ارائه به مشتریان می باشد. این مجموعه بیش از 14 محصول جدید در حوزه خدمات برش لیزر اختراع کرده است که شما می توانید با استفاده از شرایط ویژه ای که این مجموعه برای رفاه حال مشریان خود در نظر گرفته است از طریق خرید اقساطی دستگاه CNC با وام بهره مند شوید. در صورت استفاده از شرایط این وام مشتریان امکان دریافت 70 درصد از خرید خود را دارند، سود این وام معادل پایین ترین سود بانکی یعنی 9درصد است که در طول 36 ماه بازپرداخت آن می توانید به دلخواه خود 6 از این مدت را  تنفس اعلام کنید و هیچ بازپرداختی به این مجموعه نداشته باشید. از دیگر مزایای شرکت رادوکس می توان به پشتیبانی تمام وقتدر 7 روز هفته در صورت بروز مشکل احتمالی، گارانتی تک تک محصولات تا 5 سال پس از خرید و خدمات پس از فروش 15 ساله اشاره کرد.