فروش فوق العاده درب اتوماتیک شیشه ای و کرکره برقی

اگر شما نیز برای تجهیز مغازه و فروشگاه خود به فکر خرید درب اتوماتیک شیشه ای همچنین کرکره برقی افتاده‌اید وب سایت دیده بان را را به شما معرفی می کنیم.

 این مجموعه تخفیف و آفر ویژه جهت خرید همزمان کرکره برقی مغازه و درب شیشه ای اتوماتیک ارائه می دهد که در صورت تایید و خرید همزمان هر دو محصول قیمت پرداختی شما بسیار پایین تر از سایر شرکت‌های ارائه دهنده کرکره برقی و درب اتوماتیک می باشد .

قیمت درب اتوماتیک شیشه ای

اگر شما نیز برای فروشگاه خود قصد خرید درب اتوماتیک شیشه ای دارید. می توانید با شماره فوق با کارشناس فروش درب اتوماتیک شیشه ای تماس بگیریم و با انواع اپراتورهای دانکر آلمان و براشلس ساخت کشور تایوان و چین استعلام قیمت دریافت نمایید.

 قیمت درب اتوماتیک شیشه ای یکی از گران ترین تجهیزاتی است که در هنگام دیزاین و تجهیز فروشگاه خود نیاز به خرید آن دارید.

 ولی از سوی دیگر زیبایی منحصر به فرد و حس خوب خوش آمدگویی که به مشتری می دهد د قابل وصف نیست.

شاید کمترین فروشگاه معتبر و برند فروش درصد تهران را ببینید که از درهای قدیمی استفاده می کند.

 رستورانهای سنتی که به خاطر دیزاین و فرم سنتی طراحی نمی توانند از دربهای شیشه‌ای استفاده کنند ۱ نفر مسئول باز و بسته نمودن در و خوش آمد گویی به مراجعه کنندگان در جلوی در مستقر می کنند.

راه های تماس:

021.91024104

dideban-cctv.com

در سایت مجموعه دیده بان شما می توانید با انواع درب های اتوماتیک شیشه ای آشنا شوید.

در ادامه به صورت مختصر و خلاصه انواع درب اتوماتیک شیشه ای را را شرح می دهیم و کاربرد هر یک از آنها را خواهیم گفت.

درب اتوماتیک شیشه ای

درب اتوماتیک شیشه ای اسلایدینگ

 این نوع در پرفروش ترین و البته ارزان ترین این نوع درب اتوماتیک شیشه ای می باشد که به صورت گسترده در مغازه ها مورد استفاده قرار می گیرد. نصب این نوع درب اتوماتیک شیشه ای نسبت به سایر انواع ارزان قیمت تر و آسان تر است.

 است همچنین در صورت بروز خرابی لوازم یدکی آن آن به صورت وسیع در بازار یافت می شود و در کمترین زمان ممکن امکان تعمیرات و راه اندازی مجدد این نوع در وجود دارد.

درب اتوماتیک تلسکوپی

یکی دیگر از انواع درب اتوماتیک درب اتوماتیک تلسکوپی میباشد این درب مشابه درب اسلایدینگ و یا همان درب کشویی معمولی میباشد با این تفاوت که به هر سمت دولنگه متحرک حرکت می کند با توجه به این که لنگه های بیشتری باز می‌شوند و این رنگ ها روی همدیگر قرار می گیرند بازشوی مفید و نهایی درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی به مراتب بیشتر از درب های کشویی می باشد.

 این نوع درب ها برای جاهایی که عرض بازشو زیاد بخواهند مورد استفاده قرار می گیرد. به عنوان مثال نمایشگاه های خودرو که قصد حرکت خود را از میان درب را دارند و یا راهروهای بیمارستان ها چه باید تخت بیمار و پرستار در دو سمت آن به آسانی از درب عبور کنند از این نوع در نصب می شود.

درب اتوماتیک curve

درب اتوماتیک منحنی یک نوع درب دیگر هست. که مشابه درب اتوماتیک کشویی و یا اسلایدینگ معمولی عملکرد دارد تفاوت اصلی آن شکل منحنی شیشه و فریم آن می باشد .

این شیشه و فریم منحنی شکل حس بسیار خاصی القا می کند بنابراین در برج ها و مراکز خرید و ساختمانهای بلند مرتبه خاص که معمولاً جنبه لاکچری دارند از این نوع درب ها برای ورودی entrance استفاده می کند.

درب اتوماتیک ریوالوینگ

این درب ها یک فریم نیم دایره در سمت چپ به صورت ثابت یک فریم نیم دایره در سمت راست به صورت ثابت دارد یک محور عمودی با تقابل تحمل وزن بالا در مرکز این دو نیم دایره نصب شده است و ۴ عدد فریم متحرک مستطیل شکل عمود بر هم و با زاویه ۹۰ درجه در چهار سمت این محور نصب می‌شوند و با گردش دائمی این محور ورود و خروج انجام می‌شوند. این نوع در نیز مانند برادر کوچکتر خود یعنی همان درب اتوماتیک منحنی ، جنبه لاکچری و بالاتر بردن کلاس و پرستیژ ساختمان را بر عهده دارد.

کرکره برقی دیده بان

علاوه بر آن در اتوماتیک مجموعه دیده بان به صورت گسترده اقدام به فروش و نصب انواع کرکره برقی می نماید.

 همانطور که در بالا اشاره شد در صورت خرید همزمان درب اتوماتیک و کرکره برقی شما از تخفیف های فوق العاده برخوردار خواهید شد.

کرکره برقی مغازه

در اینجا به یک نقطه اشاره می‌کنیم در صورتی که شما است بازسازی کلی مغازه را داشته باشید با شنیدن این نکته بسیار خوشحال خواهید شد. علاوه بر درب اتومات و کرکره برقی شما می توانید از مجموعه دیده بان سایبان برقی نیز برای فروشگاه خود تهیه نمایید خرید همزمان این سه محصول تخفیف فوق العاده شما را به رویایی تبدیل خواهد نمود.

قیمت کرکره برقی مغازه

کرکره برقی از انواع حفاظ های قدیمی مغازه ارزان قیمت تر است ست و دلیل آن آن هم و نصب آسان تر آن در مقایسه با حفاظ های قدیمی می باشد همچنین رفاه و آرامشی که به شما می دهد در مقایسه با کرکره های دستی قدیمی قابل مقایسه نیست.

 اگر شما متولد دهه های شصت ، پنجاه و قبل از آن باشید ، حتماً به خاطر می آورید که با چه سختی و نیروی زیادی کسبه آن دوران کرکره مغازه خود را بالا و پایین می کشیدند.

ولی امروزه با توجه به موتور دار بودن کرکره ها آن سختی ها  به پایان رسیده است و فقط با فشردن یک دکمه حفاظ کرکره ای فروشگاه شما باز و بسته می شود.

 شاید همین سهولت در استفاده باعث شده که رفته رفته انواع حفاظ های دیگر با کاربری های مختلف جای خود را کرکره برقی داده‌اند از درب ورودی پارکینگ ها و سوله ها گرفته تا حفاظ های پروفیلی بالکن و پنجره ها.

 کرکره برقی آلومینیوم و فولادی

یکی دیگر از مزیت های کرکره برقی جنبه برندینگ و چاپ لوگو بر روی کرکره برقی می باشد شما می توانید کرکره برقی خود را با توجه به طراحی معماری و دیزاین خود،  در رنگ مورد نظر خریداری و نصب نمایید سپس لوگوی خود را بر روی کرکره برقی اجرا نمایید.  به این صورت در هنگام شب و به زمان بسته بودن فروشگاه یک تابلوی بسیار بزرگ  که همچون یک بیلبورد معرف کالا و خدمات شما در اختیار خواهید داشت.

 کرکره برقی شیشه ای (پلی کربنات شفاف)

 اگر شما بخواهید در هنگام بسته بودن فروشگاه خود داخل مغازه توسط رهگذران و عابرین دیده شود می توانید از کرکره برقی شیشه ای شکل  که در واقع از جنس بسیار با استحکام پلی کربنات ساخته شده است استفاده نمایید.

کاربرد این نوع کرکره بیشتر در فروشگاه هایی از که جنبه نمایشی دارند مانند نمایشگاههای مبلمان نمایشگاه های خودرو و موتورسیکلت و امثال آن.

کرکره برقی شیشه ای

مقایسه قیمت کرکره برقی های  آلومینیوم فولادی و پلی کربنات شیشه ای

 در گذشته برقی های پلی کربنات بسیار گران قیمت تر از سایر انواع تیغه کرکره بودند ولی امروزه با توجه به گران شدن شدید فلزات از جمله آهن و آلومینیوم و همچنین تولید داخل شدن پلی کربنات قیمت انواع کرکره برقی در یک رنج می باشد و با توجه به نیاز و سلیقه کارفرما کرکره برقی مناسب معرفی و نصب می شود.

مقایسه امنیت انواع کرکره برقی

 نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که یک اسم به خودیِ خودی خود امنیت نمی‌آورد.  به عنوان مثال بسیاری از مشتریان تصور می‌کنند امنیت کرکره برقی فولادی بسیار بالا است کرکره برقی پلی کربنات مانند شیشه است.

 ولی در واقعیت اصلاً به این شکل نیست بعضی از انواع کرکره پلی کربنات با جهت به لوله های استیل هستند که ایمنی بسیار بالایی دارند و بعضی دیگر از کرکره های فولادی با استفاده از ورق های بسیار نازک ساخته شده اند و ضخامتی مانند کانال کولر دارند.

 پس فقط به اسم تیغه کرکره توجه نکنید و به وزن و ضخامت و کیفیت ساخت آن توجه کنید. و بدانید تمام انواع کرکره برای امنیت ساخته شده اند.