سایه انتخابات آمریکا بر سر اخبار سیاسی

پربازدیدترین اخبار سیاسی شهر خبر طی چند روز گذشته به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا مربوط می شود. واکنش بیل کلینتون به برد جو بایدن در صدر این اخبار بود.

به گزارش روابط عمومی شهر خبر، سایت خبری همشهری آنلاین به نقل از کلینتون نوشت: «آمریکا حرفش را زد و دموکراسی برنده شد. حالا ما رییس جمهور و معاون رییس جمهوری داریم که به همه‌ کشور خدمت خواهند کرد و مردم را گرد هم خواهند آورد. تبریک به بایدن و هریس برای این لحظات پیروزی»

دومین خبر پربازدید در خصوص واکنش متفاوت آذری جهرمی به شکست ترامپ در انتخابات آمریکا بود. به گزارش همشهری آنلاین، محمد جواد آذری جهرمی در توییتی کوتاه با هشتگ #پایان_ترامپ نوشت: آقای ترامپ قمارباز «...»! وی این توییت را با تصویری از شهید قاسم سلیمانی منتشر کرد.

بعد از پایان انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و اعلام نتایج آن، دونالد ترامپ با صدور بیانیه‌ای ضمن نپذیرفتن پیروزی رقیب دموکرات خود در انتخابات ریاست‌جمهوری، مدعی شد او در هیچ ایالتی پیروز نشده و انتخابات فاصله زیادی با پایان دارد. رئیس‌جمهور آمریکا با صدور بیانیه‌ای از پذیرش شکست امتناع کرد. این مطلب نیز در لیست پربازدیدترها بود.

دیگر خبر پربازدید باز هم به ترامپ اختصاص داشت. به گزارش مشرق به نقل از سی‌ان‌ان، یک منبع آگاه اعلام کرد که «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری فعلی آمریکا تصمیمی برای دعوت از «جو بایدن» رئیس‌جمهوری منتخب به کاخ سفید ندارد.

خبرگزاری ایلنا نوشت: وزیر خارجه آلمان پیروزی نامزد حزب دموکرات در انتخابات را تبریک گفت. این مطلب نیز با بازدید زیادی از سوی مخاطبان روبرو شد. ماس در پیامی توئیتری گفت: «مایه خوشحالی است که نتایج بالاخره آشکار شده است.»

 

وی افزود: «با اشتیاق منتظر همکاری با دولت آینده آمریکا خواهیم بود. می‌خواهیم شروعی تازه برای سرمایه‌گذاری‌ها و همکاری‌های خود داشته باشیم.»

شهر خبر، یک سایت خبرخوان ایرانی است و به دسته‌بندی و بازنشر اخبار مهم سایت‌های خبری ایران می‌‌پردازد. بسیاری از علاقه‌مندان به آخرین اخبار انتخابات آمریکا اخبار سیاسی به دلیل سهولت دسترسی به اخبار این حوزه از طریق سایت شهرخبر، روزانه بارها به شهرخبر سر می‌زنند.