رقبای پرسپولیس در صدر اخبار ورزشی

به گزارش روابط عمومی شهر خبر، خبرگزاری فوتبال ایران در این خصوص  به نقل از یحیی گل‌محمدی نوشت: به طور قطع بازی‌ها را رصد خواهیم کرد. تیم‌های کره، ژاپن و چین مدعی اصلی صعود به فینال هستند. هر تیمی به بازی نهایی صعود کند قطعاً شایسته است. آن‌ها امکانات فراوانی دارند و با توجه به این که فوتبال سرعتی انجام می‌دهند، فکر می‌کنم شرایط خاصی خواهیم داشت. ما تمام تیم‌ها را آنالیز خواهیم کرد. برای ما فرقی نمی‌کند چه تیمی به فینال برسد. ما یک هدف بزرگ داریم و برای رسیدن به آن، حاضریم حتی جانمان را هم بدهیم.

دومین اخبار پربازدید در خصوص عملکرد تیم‌های پرسپولیس و استقلال در بازار نقل و انتقالات لیگ بیستم بود. به گزارش خبرگزاری فوتبال ایران، هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران آغاز می‌شود و اکثر تیم‌ها به دنبال این هستند تا از همین ابتدای کار جایگاه خوبی برای خود رقم بزنند. نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال ایران از ۶ شهریور ۱۳۹۹ آغاز شد و تیم‌های مختلف با جذب بازیکنان جدید، سعی کردند نقاط ضعف خود را پوشش دهند.

باشگاه پرسپولیس در پایان مهلت نقل و انتقالات فوتبال کشور نتوانست بازیکنی در پست دفاع جذب کند و خواسته کادرفنی این تیم برای جذب یک بازیکن جهت پُر کردن جای خالی شجاع خلیل‌زاده و محمد نادری عملی نشد. این موضوع نیز توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرد.

دیگر خبر پربازدید در خصوص فسخ قرارداد ستاره ناراضی پرسپولیس بود. به گزارش خبرگزاری فوتبال ایران، محمد امین اسدی، مهاجم جوان تیم فوتبال پرسپولیس تهران که به صورت قرضی در تیم نفت مسجدسلیمان بازی می‌کرد، قرارداد خود را با باشگاه پرسپولیس فسخ کرد.هنوز مقصد این بازیکن مشخص نشده است.همچنین در حالی که نقل و انتقالات تابستانی فوتبال ایران، ساعت ۲۴ امشب به پایان می‌رسد، این بازیکن با فسخ قرارداد در طول فصل می‌تواند با هر تیمی که می‌خواهد قرارداد امضا کند.

شهر خبر، یک سایت خبرخوان ایرانی است و به دسته‌بندی و بازنشر اخبار مهم سایت‌های خبری ایران می‌‌پردازد. بسیاری از علاقه‌مندان به اخبار پرسپولیس به دلیل سهولت دسترسی به اخبار این حوزه از طریق سایت شهرخبر، روزانه بارها به شهرخبر سر می‌زنند.