قیمت هتل در ارمنستان

یکی دیگر از گرینه‌های سفر خارجی برای ایرانیان را می‌توان سفر به ارمنستان دانست. یکی از دلایل این انتخاب این است که ارمنستان کشور گرانی نیست و همچنین جاذبه‌های طبیعی و فرهنگی زیادی در آن وجود دارد. به‌دلیل کوهستانی‌بودن ارمنستان بهترین فصل برای سفر فصل‌های گرم مثل اواخر بهار و تابستان است؛ پس ترجیحا این زمان را برای سفر به این کشور انتخاب کنید. مخصوصا جاده‌های پیچ‌درپیچ ارمنستان در فصل‌های بارانی و برفی برای سفر زمینی خطرناک و ناامن هستند. بعد از فصل و قیمت، اقامت در ارمنستان مساله مهم و اساسی است. به‌راحتی و با کمی اطلاعات می‌توانید رزرو هتل ایروان از علی بابا را انجام دهید. درادامه کمی با امکانات و قیمت هتل‌ها آشنا می‌شوید. از محبوب‌ترین هتل‌ها شروع می‌کنیم و درصورت انتخاب، با رزرو هتل ایروان ارمنستان از علی بابا رزرو خود را نهایی کنید.

1-هتل رادیسون بلو

این هتل فقط به‌اندازه 10 دقیقه پیاده‌روی از پارک ویکتوری فاصله دارد. با پنج دقیقه پیاده‌روی به مرکز شهر ایروان رسیده و به نقاط مختلف شهر دسترسی خواهید داشت. این هتل پنج ستاره به‌تازگی بازسازی شده و 66 اتاق و نمایی روبه پارک و کوه آرارات دارد. رستوران لادر در این هتل نیز غذاهای سنتی ارمنستانی و اروپایی سرو می‌کند. شما می‌توانید غذای خود را در پشت‌بام رستوران و روبه نمایی دل‌انگیز میل کنید. ازدیگر امکانات هتل می‌توان ترانسفر فرودگاهی، خشکشویی، نگهداری بچه، پارکینگ، استخر، سونا، جکوزی، ماساژ، باشگاه بدنسازی، اینترنت رایگان و... را نام برد.

شروع قیمت اتاق‌ها برای یک شب: 23,262,000 ریال (بدون وعده‌ غذایی و دو بزرگسال)

2-هتل کینگ

هتل کینگ ایروان یکی از هتل‌های چهار ستاره است که در منطقه نور بوستانیا ایروان در ارمنستان قرار دارد. این هتل انتخابی اقتصادی برای مسافران محسوب می‌شود. این هتل نزدیکی مرکز خرید بازار گومی قرار دارد. از امکانات هتل می‌توان به وای‌فای، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون و شبکه‌های ماهواره‌ای، رستوران، سشوار، سالن ماساژ، سالن اسپا، خشکشویی، خدمات تبدیل ارز، پذیرش 24 ساعته، سالن بازی بیلیارد و بولینگ و تنیس و... اشاره کرد.

قیمت: اتاق یک تخته 420.000، اتاق دو تخته هر نفر 525.000، سه تخته 630.000، کودک شش تا 12 سال 105.000

3-هتل سیلاچی

این هتل سه ستاره به‌دلیل قرارگرفتن در مرکز شهر ایروان برای توریست‌ها و گردشگران بسیار مناسب است. برای انتخاب اتاق‌های این هتل ترجیحا اتاق نزدیک به خیابان را انتخاب کنید؛ زیرا سروصدا آزارتان خواهد داد. رستوران هتل فقط از ساعت هشت تا 11 صبح برای صبحانه در خدمت میهمانان خواهد بود و دیگر وعده‌های غذایی را باید در رستوران‌های بیرون از هتل صرف کنید.

قیمت: یک تخته 750.000، دو تخته هر نفر 930.000، سه تخته 1.290.000، کودک 6 تا 12 سال 360.000

4-هتل آرارات

هتل چهار ستاره آرارات از هتل‌های مشهور، قدیمی و معروف در ایروان است. این هتل به‌دلیل مکان مناسب، قیمت خوب و کیفیت امکانات بسیاری از گردشگران را به‌خود جذب می‌کند. همچنین کسانی که به اسب‌سواری علاقه دارند، می‌توانند از پیست اسب‌سواری هتل استفاده و البته هزینه آن را پرداخت کنند. ازدیگر امکانات هتل می‌توان به خدمات نظافت روزانه، پارکینگ و اینترنت رایگان، دستگاه فکس و فتوکپی با هزینه، سرویس شاتل، محل مخصوص سیگار، استند فروش سوغاتی، خدمات زیبایی و... اشاره کرد. ورود حیوانات خانگی به هتل ممنوع است و کارمندان هتل به زبان‌های انگلیسی، روسی، فرانسوی، اسپانیایی، آلمانی و ایتالیایی مسلط هستند.

قیمت: یک تخته 1.035.000، دو تخته هر نفر 1.125.000، سه تخته 1.470.000، شش تا 12 سال 345.000

5-هتل متروپل

این هتل چهار ستاره در سال 2001 تاسیس و در یکی از بهترین نقاط ایروان واقع شده و دسترسی خوبی به جاذبه‌های گردشگری ایروان دارد. امکاناتی مانند تهویه مطبوع، تلویزیون، کتری برقی، حمام، اسپا، جکوزی، پذیرش 24 ساعته، مرکز برگزاری همایش‌های تجاری، کافه، فروشگاه، اینترنت رایگان، سونا، پارکینگ و... در هتل تعبیه شده است.

قیمت: یک تخته 840.000، دو تخته هر نفر 1.020.000، سه تخته 1.350.000، شش تا 12 سال 330.000

6-هتل لاتار

هتل لاتار یکی دیگر از هتل‌های پنج ستاره و شیک ایروان و دور از هیاهو و شلوغی است. امکاناتی شامل رستوران، کافه، استخر سرپوشیده و سرباز، سونا، جکوزی، اتاق بخار، سالن ماساژ، سالن زیبایی، اینترنت و پارکینگ، مینی بار، سیستم تهویه هوا، آب رایگان و... در این هتل پیدا می‌شود.

شروع قیمت: 7.660.000 تومان پنج شب اقامت و برای دو بزرگسال

7- هتل آلبا ایروان

این هتل دقیقا روبه‌روی پارک عشاق قرار گرفته است. این هتل 14 اتاق بزرگ و دکواسیون مدرنی دارد و همین مساله باعث انتخاب این هتل سه ستاره توسط مسافران می‌شود. از امکانات هتل می‌توان به رستوران، خدمات 24 ساعته در اتاق، ترانسفر فرودگاهی، پارکینگ، تلویزیون کابلی ماهواره‌ای، نگهداری بچه، استخر سرپوشیده، سونا، ماساژ، اینترنت رایگان و... اشاره کرد.

شروع قیمت: همراه با صبحانه 6.420.000، پنج شب اقامت و برای دو بزرگسال

8-هتل کامفرت هاوس

این هتل از هتل‌های ارزان و سه ستاره ایران به‌شمار می‌رود و به مرکز خرید مترونوم، متروی یری‌تاساراداکان و موزه ماتناداران ایروان نزدیک است. 13 اتاق و امکاناتی مانند استخر روباز، باربیکیو، اجاره دوچرخه و خودرو، منوی غذای کودکان و رژیمی، خدمات 24 ساعته، صبحانه در اتاق، شاتل فرودگاه، خشکشویی، اینترنت رایگان، پارکینگ و... دارد.

قیمت: هرشب اتاق دو تخته همراه صبحانه 345.000، هر شب اتاق سه یا چهار تخته همراه صبحانه 450.000

31

9-هتل گرادانا

این هتل سه ستاره 9 اتاق دارد و شامل امکاناتی مانند باربیکیو، رستوران، مکانی برای حیوانات، منوی غذای کودکان و رژیمی، صبحانه در اتاق، اینترنت رایگان، خدمات 24 ساعته، پارکینگ، خشکشویی، اتاق خانواده، اجاره اتومبیل، خدمات شاتل و... می‌شود. کارکنان این هتل به زبان‌های ترکی، روسی، انگلیسی و فرانسوی مسلط هستند. تئاتر باله و اپرای ارمنستان در 2.3 کیلومتری این هتل قرار دارد.

قیمت: هر شب اتاق دو تخته همراه صبحانه 350.000، هر شب اتاق سه تخته همراه صبحانه 450.000، هر شب اتاق چهار تخته همراه صبحانه 600.000

10- هتل نایری

این هتل در منطقه نورک ماراش قرار دارد و سه ستاره است. هتل نایری با 120 اتاق، پارکینگ خصوصی رایگان و یک رستوران دارد که انواع غذاهای ترکیبی را سرو می‌کند. انواع مختلف نوشیدنی‌ها نیز در بار هتل سرو می‌شوند. فاصله‌ هتل تا باغ‌وحش ایروان با ماشین شش دقیقه است و این برای حیوان‌دوستان یک مزیت مهم محسوب می‌شود. ازدیگر امکانات این هتل می‌توان به سونا، استخر، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل (با هزینه)، ترانسفر فرودگاه (باهزینه)، پذیرش 24 ساعته، لاندری، تهویه، اینترنت رایگان، خدمات خانه داری و... اشاره کرد.

شروع قیمت: همراه با صبحانه پنج شب اقامت (دو بزرگسال) 8.345.000 تومان

 

شما به‌راحتی با رزرو هتل ایروان از علی بابا می‌توانید هم از قیمت‌ها و هم از امکانات باخبر شوید و اقامتی آرامش‌بخش را در ارمنستان تجربه کنید.