روش های جدید مراقبت از پوست صورت توسط مرطوب کننده ها و آبرسان های صورت

مراقبت از پوست صورت مسئله‌ی حائز اهمیتی است که متاسفانه بسیاری از بانوان نسبت به آن بی تفاوت هستند. پوست صورت که همواره در معرض آلودگی‌ها و میکروب‌ها قرار دارد، ممکن است دچارعوارض خاصی مثل خشکی پوست، ترک ترک شدن و...شود. از آنجا که مراقبت از پوست صورت و رسیدگی به زیبایی پوست صورت بر اعتماد به نفس افراد تاثیر مستقیم دارد، بر هر بانوی باکمالاتی واجب است که همواره مراقب لطافت و زیبایی پوست صورت خود باشد. اگر می‌خواهید با راهکارهای مراقبت از پوست صورت آشنا شوید، در ادامه‌ی مطلب همراه ما باشید.

نسبت به خشکی پوست صورت خود بی تفاوت نباشید!

زمانی که غدد چربی پوست به خوبی فعالیت نمی‌کنند خشکی پوست بروز پیدا می‌کند. این مشکل رایج که ممکن است برای همه‌ی سنین رخ دهد، خیلی حاد و خطرناک نیست، اما بی تفاوت بودن نسبت به آن زیبایی صورت را از بین خواهد برد. ناگفته نماند که خشکی پوست بر اثر عوامل دیگری همچون آلودگی‌های هوا، ابتلا به بیماری دیابت، تیروئید، سوء تغذیه و... نیز بروز پیدا خواهد کرد.

پوست‌های خشک معمولاً پوسه پوسته یا زبر شده و کاملاً بی آب به نظر می‌رسند؛ همچنین در موارد حاد پوست ترک برداشته و ممکن است خونریزی هم داشته باشد. اما سوال این است که وقتی می‌توان با روش‌هایی ساده مانع خشکی پوست شد، چرا نسبت به مراقبت از پوست صورت بی تفاوت هستید؟ شما به عنوان یک فرد که می‌بایست در اجتماع حاضر شوید، قبل از هر چیز به اعتماد به نفس نیاز خواهید داشت. اعتماد به نفس افراد هم در گرو داشتن ظاهری آراسته و مناسب است، بنابراین با استفاده از روش‌های مناسب به مراقبت از پوست صورت خود بپردازید.

برای مراقبت از پوست صورت خود، از مرطوب کننده استفاده کنید!

ساده‌ترین و کم هزینه‌ترین روش برای حفظ رطوبت و جلوگیری از خشکی پوست صورت آن است که از یک مرطوب کننده صورت مناسب استفاده کنید. مرطوب کننده‌های صورت حاوی مواد مغذی پوست هستند که می‌توانند غدد چربی پوست را فعال کرده و سطح چربی و لطافت پوست را بالا ببرند. البته مرطوب کننده صورت هم می‌بایست فاکتورهای مناسبی داشته باشد، برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک مرطوب کننده صورت خوب به شرح زیر است:

  • یک مرطوب کنند صورت خوب نباید حساسیت زا باشد و قارچ و میکروب روی سطح پوست ایجاد کند.
  • مرطوب کننده صورت باید ظاهری یکنواخت داشته باشد و به راحتی جذب پوست شود.
  • چربی حاصل از مصرف کرم نباید بر روی پوست باقی بماند و به راحتی با آب شسته شود.

پیشنهاد می کنیم برای خرید انواع مرطوب کننده و آبرسان صورت اینجا کلیک کنید )

البته ناگفته نماند که برای دریافت بهترین نتیجه از مصرف مرطوب کننده صورت می‌بایست روش استفاده از آن را به خوبی بلد باشید. استفاده نادرست به هیچ وجه تاثیر مثبتی بر پوست صورت شما نخواهد گذاشت.

روش صحیح استفاده از مرطوب کننده صورت چیست؟

برای دریافت بهترین بازخورد از مصرف کرم مرطوب کننده برای مراقبت از پوست صورت بهتراست، به صورت روزانه از آن استفاده نمایید. بهترین زمان برای استفاده هم شب‌ها قبل از خواب است. لازم است بدانید که فاصله زمانی بین شستشوی صورت و زدن مرطوب کننده نباید زیاد باشد، همچنین بهتراست کرم مرطوب کننده صورت شما در فصل زمستان و تابستان باهم فرق داشته باشد. دلیل این امر آن است که در فصول سرد سال پوست خشکی بیشتری داشته و حساس‌تر می‌باشد.

جالب است بدانید کرم مرطوب کننده صورت باید بسته به جنس پوست شما انتخاب شود، به طور مثال افرادی که پوست چربی دارند می‌بایست از کرم‌های مرطوب کننده سبک استفاده کنند. به همین جهت تنوع بالایی از انواع کرم مرطوب کننده در بازار وجود دارد که افراد می‌توانند بهترین آن‌ها را خریداری کنند.

بهترین کرم مرطوب کننده صورت

اگر به دنبال بهترین برند کرم مرطوب کننده هستید بدون معطلی داو را انتخاب کنید. داو نام برندی انگلیسی است که بهترین مرطوب کننده‌های پوست را با استفاده مواد طبیعی تولید و روانه بازار کرده است. کرم‌های داو درصد رضایتمندی بالایی داشته و از قیمت مقرون به صرفه‌ای برخوردار می‌باشد. رایحه و عطر بی‌نظیر کرم‌های داو و همچنین آبرسانی قوی آن زبانزد خاص و عام است، بنابراین با اطمینان خاطر کرم مرطوب کننده داو را برای سلامت پوست خود خریداری کنید.

خشکی بیش از حد پوست را با آبرسان صورت درمان کنید!

به طور معمول در مواردی که خشکی پوست صورت افراد بیش از حد معمول باشد، پزشکان و متخصصان پوست برای مراقبت از پوست صورت آبرسان صورت قوی را تجویز می‌کنند. این تجویز برای سرعت بخشیدن به مراحل رفع خشکی پوست بوده و به نوعی به عنوان یه معجزه‌گر عمل می‌کند. به طور مثال یکی از بهترین آبرسان‌های صورت، ژل آبرسان نوتروژینا است که با قدرتی فوق العاده می‌تواند پوست صورت را لطیف و زیبا کند. این ژل آبرسان صورت که ساخت کشور فرانسه نیز هست، برای پوست‌های خیلی خشک مناسب بوده و در اندازه 50 میلی لیتر به فروش می‌رسد. قیمت این محصول نسبت به کیفیت و قدرت آن خیلی زیاد به نظر نمی‌رسد. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم اگر برای خود و پوست خود ارزش قائلید در خرید آن درنگ نکنید.

مرطوب کننده صورت را اصل بخرید!

همانطور که گفته شد مراقبت از پوست صورت، برای همه‌ی افراد لازم و ضروری محسوب می‌شود به همین جهت بهتر است کرم مرطوب کننده صورت یا آبرسان صورت را به صورت اصل و اورجینال تهیه کنید. استفاده از اجناس تقلبی می‌تواند به پوست آسیب جدی وارد کند. بنابراین شما باید به دنبال یک فروشگاه و فروشنده معتبر بگردید!

اما جای هیچ نگرانی نیست، بهترین فروشگاه لوازم آرایشی بهداشتی در نزدیکی شماست. کافی است در موتور جستجوگر گوگل خود وبسایت رسمی بازار آنلاین منطقه آزاد ارس را جستجو کنید. ارس خرید نام یک فروشگاه اینترنتی فعال و کاملاً به روز است که اجناس مختلف را به صورت اصل و با قیمت واقعی در ویترین فروشگاهی خود ارائه می‌کند. این مجموعه با اعمال تخفیفاتی ویژه همواره توانسته است نیازهای مشتریان خود را برطرف کند، به همین جهت بازدیدکنندگان بسیاری نیز دارد. این وبسایت که بصورت 24 ساعته پشتیبانی می‌شود، کالای ارسالی خود را ضمانت می‌کند تا مشتری از سالم رسیدن خرید خود اطمینان داشته باشد. بنابراین از هرجای ایران که باشید می‌توانید از ارس خرید، سفارشات خود را بخواهید. تصور ما این است که در این روزهای کرونایی خرید اینترنتی از یک فروشگاه مطمئن به نفع شما مخاطبان عزیز خواهد بود.