موشک قدس 2 بر فراز اخبار سیاسی

به گزارش روابط عمومی شهر خبر، پایگاه خبری اقتصاد آنلاین در این خصوص به نقل از خبرگزاری تسنیم نوشت: ، «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد که به یاری و حمایت خداوند یگان موشکی توانست ایستگاه توزیع نفت شرکت «آرامکو» عربستان سعودی را در بندر جده با موشک «قدس2» هدف قرار دهد.

دومین خبر پربازدید در خصوص ادعای محمود احمدی‌نژاد درباره آزمایش دارو بر روی ۳۵۰۰ ایرانی بود. به گزارش خبرآنلاین، محمود احمدی‌نژاد رئیس دولت نهم و دهم در گفت و گویی با وب سایت دولت بهار که پایگاه اطلاع رسانی  احمدی‌نژاد محسوب می‌شود، گفت: « متاسفانه مقاماتی بودند که در یک پروژه تحقیقاتی بهداشت جهانی، یکسری داروها را می‌خواستند آزمایش کنند، آن مقدار که من اطلاعات گرفتم در کل دنیا ۱۱ هزار نمونه حاضر شدند بر روی مردمشان آزمایش کنند که ۳۵۰۰ تای آن بر روی مردم ایران آزمایش شد و من شنیدم آن مقام مسئولی که این کار را کرده، قرارداد بسته و پول گرفته است. این را چگونه می‌توان هضم کرد!؟ چیزی که خودشان می‌گویند اثری ندارد، و تازه قرار است آزمایش شود، باید بیایند روی مردم ما آزمایش کنند و بعد به عنوان یک کار تحقیقاتی قرارداد ببندند و اطلاعات مردم ما را به دیگران بدهند، دارویی را تجویز کنند و بابتش پول دریافت کنند!؟»

از آنجا که امکان خرید شناورهای نظامی از خارج بدلیل تحریم‌های بین‌المللی تقریباً ناممکن بود، مسئولین سپاه راهکار آزموده شده دیگری را برگزیدند که از جهت هزینه و زمان دستیابی به محصول، صرفه‌جویی بسیار چشمگیری به دنبال داشت. این موضوع نیز با بازدید زیادی از سوی مخاطبان قرار گرفت.

دیگر اخبار پربازدید در خصوص برنامه جدید ترامپ علیه ایران بود. به گزارش دنیای اقتصاد، روزنامه «نیویورک‌تایمز» بامداد یکشنبه دوم آذر ماه در یادداشتی به قلم «مایکل شی‌یِر» به بررسی تلاش‌های دولت «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا در آخرین هفته‌های خود جهت دشوار کردن کار دولت احتمالی «جو بایدن» برای بازگشت به سیاست‌های چهار سال پیش پرداخته و نوشت ترامپ به دنبال کاهش احتمال مشارکت دوباره واشنگتن در توافق هسته‌ای ایران است.

شهر خبر، یک سایت خبرخوان ایرانی است و به دسته‌بندی و بازنشر اخبار مهم سایت‌های خبری ایران می‌‌پردازد. بسیاری از علاقه‌مندان به اخبار سیاسی به دلیل سهولت دسترسی به اخبار این حوزه از طریق سایت شهرخبر، روزانه بارها به شهرخبر سر می‌زنند.