خرید گوسفند زنده با قیمت استثنایی در تهران

در گذشته های نه چندان دور افرادی که قصد انجام قربانی و نذورات و حتی مصارف خانگی گوشت گوسفندی را داشتند ، مجبور بودند ساعت ها وقت خودشان را جهت پیدا کردن مرکزی مناسب و معتبر تلف کنند . شاید امروزه هدر دادن چنین زمانی دیگر کار منطقی و به صرفه ای محسوب نشود ، از این رو در ادامه برای شما پیشنهادی رد نشدنی در مورد چگونگی خرید گوسفند زنده از مرکزی معتبر را داریم . توصیه می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این پیشنهاد بسیار عالی دنباله این مطلب را حتما مطالعه نمایید . 

همانطور که می دانید یافتن فروشنده معتبر گوسفند زنده که دام هایی درجه یک برای فروش داشته باشد در کلان شهرهایی مانند تهران کاری دشوار و هزنیه بر است . از این رو برخی از با سابقه ترین دامداران تهرانی با نیازسنجی بازار اقدام به تاسیس یک وب سایت آنلاین فروش گوسفند زنده  کرده اند تا راه حلی مناسب برای این مشکل ایجاد شود . این وب سایت به مشتریان این امکان را می دهد تا علاوه بر خرید حضوری ، تنها با یک تماس دام زنده مورد نظرشان را در زمان مقرر شده درب محل با بهترین خدمات ازجلمه ارسال ریگان ، پاک کردن کله پاچه و سیرابی ، خرد و بسته بندی نمودن گوشت به صورت کاملا رایگان تحویل بگیرند . 

تفاوت قیمت و کیفیت گوسفندان سایت بازار گوسفند را تنها با یکبار خرید می توانید متوجه شوید :

وب سایت بازار گوسفند سال ها است که با ایجاد یک بستر مناسب ، ساده و جذاب این امکان را به مشتریان خود داده است که گوسفند زنده مدنظرخود را از هر نژاد و محدوده وزنی دلخواه با ارزان ترین قیمت انتخاب کنند و تنها با یک تماس ، درب محل به صورت کاملا رایگان به همراه قصابی ماهر و مجرب تحویل بگیرند . ارسال و ذبح به کلیه مناطق تهران کاملا رایگان می باشد . 

از آنجایی که این مرکز آنلاین خرید گوسفند زنده ، بدون هیچ واسطه ای تمامی مراحل دامپروری ، از مرحله پرورش تا فروش گوسفنده زنده را مستقیما انجام می دهد ، قیمت اعلائمی به مشتریان را بسیار ارزان تر از رقبا نگه داشته است ، تا هرچه بیشتر بتواند رضایت مندی ، اعتماد و رفاه حال مشتریان خود را بدست آورد . 

جلب رضایت و اعتماد مشتریان بی شک مهم ترین هدف کسب و کارهایی است که به دنبال رزق  حلال هستند ، متاسفانه افراد متقلب با سودجویی های خود می توانند در هر صنفی باعث نابودی این اعتماد شوند . در حوزه خرید و فروش گوسفند زنده نیز افرادی هستند که با کم فروشی یا فروش دام زنده بی کیفیت و البته ارزان قیمت سعی در فریب دادن مشتریان خود می کنند . با سفارش و خرید از مرکز آنلاین فروش دام زنده بازار گوسفند شما می توانید علاوه بر اطمینان داشتن از صحیح بودن وزن گوسفند فرستاده شده ، مزه ی گوشت گوسفندی تازه و ارگانیک را با قیمت بسیار منصفانه  تجربه نمایید . در این وب سایت امکان خرید دام زنده ( گوسفند ، مرغ ، خروس ، گوساله ) از هر نژاد و وزنی که مدنظر شما باشد ، فراهم است . باسکول دقیق ، ارائه فاکتور معتبر ، ارسال کارت خوان سیار ، ارسال رایگان ، ذبح بهداشتی و رایگان دام زنده برخی دیگر از مهم ترین خدمات این مرکز خرید دام زنده محسوب می شود . 

چگونه می توانید از آخرین تحولات قیمت گوسفند زنده در سراسر تهران آگاه شوید ؟

در طی چندین سال گذشته قیمت گوسفند زنده دچار نوسانات شدیدی بوده است . این تغییرات قیمتی به عوامل مختلفی از جمله قیمت نهاده های دامی وابسته است . یافتن مرکز خرید گوسفند زنده ای که ارائه دهنده مناسب ترین خدمات و قیمت دام زنده باشد ، دیگر کار مشکلی نیست چون از این پس می توانید بهترین قیمت گوسفند زنده را با یک تماس از ما جویا شوید . 

شماره های تماس جهت سفارش گوسفند زنده : 

09197124011

021-66000798

ویژگی های گوسفند خوب و مناسب برای خرید کدام اند ؟

اصولا افراد باید از سالم و بیمار نبودن گوسفند در ابتدا مطمئن شوند . گوسفندان بیماری علائم مختلفی مانند بی حالی ، لاغری ، بی اشتهایی و ریزش پشم دارند. 

جوان بودن ، چاق بودن و دنبه کم داشتن از دیگر معیار های مهم برای شما در هنگام خرید گوسفند زنده باید باشد . معمولا گوسفندان جوان تر که از نژادهای خوبی مانند افشاری ، مغانی و شال هستند ، قیمت بالاتری دارند . تمامی گوسفندان این مجموعه از بهترین گله های شمال غرب کشور و دشت مغان جدا شده و برای مشتریان ارسال می گردد . 

کدام نژادهای گوسفند را می توانید سفارش دهید ؟ 

در این مرکز امکان سفارش گوسفند از نژادهای مختلفی وجود دارد . گوسفندان عموما به نژاد های گوشتی ، پشمی و شیری طبقه بندی می شوند 

. با توجه به تنوع نژادی گسترده ای که در ایران هست ، سعی شده است شرایطی در این سایت مهیا شود تا بر اساس سلیقه افراد امکان ارسال نژادهای گوناگونی نظیر مغانی ، افشاری ، مهربان ، قزل و ... وجود داشته باشد . 

چنانچه که در این زمینه سوالی داشته می توانید از طریق شماره که در همین صفحه موجود است ، با مشاوران فروش سایت تماس گرفته تا به صورت رایگان در این باره راهنمایی شوید .

میانگین گوشت دهی گوسفندان باید چقدر باشد ؟ 

به طور معمول میزان گوشت دهی لاشه هر گوسفند با توجه به معیارهایی مثل کم دنبه و کم پشم بودن متفاوت است . اما عمدتا گوسفند ، باید در حدود 45 تا 52 درصد راندمان لاشه داشته باشد . چنانچه گوسفند خریداری شده شما کم تر از این میزان گوشت دهی داشته باشد ، مشکلی وجود دارد . همانطور که گفته شد ، برخی سوء استفاده کنندگان با کم فروشی و فروش دام بی کیفیت این مشکل را به وجود می آورند . با خرید دام زنده از سایت بازار گوسفند بهترین کیفیت گوشت دهی را تجربه کنید . 

آیا خرید حضوری گوسفند نیز فراهم است ؟ 

بسیاری از افراد معتقدند که برخی از اقلام از جمله گوسفند را نمی توان ، تلفنی و اینترنتی سفارش داد . اگرچه این مرکز حتما بهترین گوسفندان را از گله  جدا کرده و برای مشتریان خود ارسال می کند اما برای آن دسته از افرادی که ساکن تهران هستند و تمایل به خرید حضوری دارند ، این روش خرید گوسفنده زنده نیز فراهم شده است . برای دریافت آدرس با شماره ی 09197124011 تماس حاصل فرمایید . خرید گوسفند در این مرکز با مناسب ترین قیمت البته به شرط حفظ کیفیت و تخفیفاتی واقعی و جذاب برای مشتریان امکان پذیر شده است . 

آنلاین مرغ و خروس بخرید!

علاوه بر دیگر انواع دام زنده شما می توانید از این وب سایت به سادگی مرغ و خروس محلی و ماشینی  بخرید و این گونه طیور زنده را درب منزل با قصاب تحویل بگیرید . برای خرید مرغ و خروس کلیک نمایید . 

فروش گوسفند در کرج : 

به تازگی در این مرکز خرید دام زنده ، بنا به درخواست متعدد ساکنان محترم کرج امکان ارسال گوسفند و طیور ( مرغ و خروس ) نیز به شهر کرج فراهم شده است شده است . 

نتیجه گیری : 

بی شک برای کسانی که قصد خرید انواع دام زنده از جمله گوسفند را دارند سایت ( bazargosfand.com ) با بیش از نیم قرن تجربه درخشان و روشن در زمینه دامپروری ، راحت ترین روش ممکن جهت خرید گوسفند زنده با بهترین قیمت برای همشهریان تهرانی و ساکنان حومه تهران می باشد . تمامی سعی این مجموعه ثابت نگه داشتن نرخ دام زنده می باشد .  رضایت به سود حداقلی مدیران وب سایت بازار گوسفند ، سبب شده است که قیمت گوسفند زنده این مجموعه بسیار به صرفه تر از رقبا باشد . برای دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید .