معرفی سایت کاکتوس موزیک

در این مطلب میخواهیم به معرفی سایت کاکتوس موزیک بپردازیم .

سایتهای موزیک زیادی امروزه وجود دارد که آهنگ های مخنلفی قرار می دهند ، اما پیشنهاد ما سایت کاکتوس موزیک هست که در زیر دلایل خود را و مزیت های این سایت را بیان خواهیم کرد .

بدون تبلیغات آزار دهنده :

در اکثر سایتهای موزیک به حدی تبلیغات گذاشته می شود که گاها پیدا کردن لینک دانلود هم بسیار دشوار است ولی در این سایت بیشتر به رضایت کاربران اهمیت داده میشود و تبلیغات آزاردهنده قرار نمیگیرد .

عدم استفاده از پاپ آپ :

شاید برای شما هم پیش آمده که سایتی را باز می کنید و چندین صفحه مختلف به همراه آن باز می شود ولی در این سایت به خاطر ارزش دادن به کاربران از چنین تبلیغاتی خبری نیست .

استفاده از سرورهای قوی :

لینکهای دانلود و خود سایت روی سرورهای قوی پشتیبانی می شوند تا کاربران با سرعت بالا بیتوانند آهنگ های مورد علاقه خود را دانلود نمایند .

آهنگ های قدیمی و جدید :

در این سایت علاوه بر اینکه تمام آهنگ های به روز به محض انتشار در سایت قرار میگیرند آهنگهای قدیمی و نوستالژیک هم در سایت قرار میگیرد که گاها آهنگ های بسیار کمیاب می باشد .

آهنگ های محلی :

این سایت از نظر آرشیو آهنگ های محلی به زبانهای مختلف شاید کامل ترین ها باشد . از آهنگهای مسعود بختیاری اسطوره موسیقی بختیاری ها گرفته تا آهنگ های ترکی ، لری ، کردی ، مازندرانی ، گیلکی ، بلوچی ، کرمانجی و ... به صورت کامل در سایت قرار میگیرد .

دیگر مزایا :

قرار دادن متن آهنگ ها

قرار دادن آهنگ با کاور اصلی

قرار دادن آهنگ های هشت بعدی

درج آهنگ های پیشنهادی کاربران

و...