توجه رسانه‌ها به محل تدفین فخری‌زاده

به گزارش روابط عمومی شهر خبر، سایت خبری کارگرآنلاین در این خصوص نوشت: محسن فخری‌زاده، دانشمند هسته‌ای شهید، که جمعه عصر در آبسرد دماوند ترور شد، قرار است امروز در این‌جا، امامزاده صالح تجریش، در شمال تهران، به خاک سپرده شود.

دومین اخبار پربازدید در خصوص واکنش روزنامه انگلیسی به ترور فخری‌زاده بود. به گزارش افکارنیوز، روزنامه «چاینادیلی» که از پرتیراژترین روزنامه‌های انگلیسی‌زبان چین به حساب می‌آید در گزارشی ترور دانشمند هسته ای شهید «محسن فخری‌زاده» و دفاعی ایران را در تضاد با قوانین و هنجارهای بین‌المللی و اقدامی مجرمانه و جنایتکارانه توصیف کرد. این روزنامه چینی در ادامه گزارش خود نوشت که اقدام تروریستی اخیر در منطقه آبسرد تهران با هدف تحمیل یک ضربه سنگین به جمهوری اسلامی ایران صورت گرفته است و نه تنها سؤالات جدی را درباره وضعیت اخلاقی و وجدانی عاملان حمله مطرح می‌کند، بلکه در تضاد با قوانین و هنجارهای بین‌المللی و اقدامی جنایتکارانه و مجرمانه بوده است و تاحدودی به همین دلیل است که تاکنون هیچ‌کس مسئولیت آن را برعهده نگرفته است.

محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امشب در توئیتی به زبان عربی در پی شهادت شهید محسن فخری زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع نوشت: امروز ایران یک بار دیگر قربانی یک عملیات تروریستی شد و یکی از دانشمندان برنامه صلح آمیز کشورمان توسط تروریست‌ها به شهادت رسید. این مطلب نیز با بازدید زیادی از سوی مخاطبان روبرو شد.

دیگر خبر پربازدید به آخرین وضعیت محافظ محسن فخری زاده در بیمارستان مربوط می شود. به گزارش پایگاه خبری و اطلاع رسانی رکنا، برادر حامد اصغری افزود: برادرم مورد اصابت چند گلوله قرار گرفته است اما با تلاش پزشکان وضعیت کنونی وی رو به بهبود است.وی از ترخیص محافظ شهید فخری زاده در هفته جاری خبر داد.

شهر خبر، یک سایت خبرخوان ایرانی است و به دسته‌بندی و بازنشر اخبار مهم سایت‌های خبری ایران می‌‌پردازد. بسیاری از علاقه‌مندان به دلیل سهولت دسترسی به اخبار این  از طریق سایت شهرخبر، روزانه بارها به شهر خبر سر می‌زنند.