مشخصات قیمت و خرید آیفون تصویری و جک پارکینگی سیماران

کمپانی سیماران طراح و تولید کننده انواع تجهیزات ساختمانی ، از جمله آیفون تصویری سیماران و جک پارکینگ ، محصولات خود را 2/5 سال گارانتی و خدمات پس از فروش ارائه می دهد .

خرید آیفون تصویری در این دو دهه اخیر یکی از اصلی ترین الزامات تجهیزات ساختمانی ، جهت امنیت و آسودگی خاطر مشتریان در کلان شهرها و شهرهای کوچک می باشد .

آیفون تصویری سیماران Simaran با بهره گیری از جدیدترین تکنولوژی روز ، محصول کمپانی سیماران ، یکی از اصلی ترین رقبای اروپایی در خصوص تهیه و تولید انواع آیفون تصویری می باشد . آیفون سیماران از نظر کیفیت ، متریال استفاده شده ، طراحی و ساخت مطابق جدیدترین تکنولوژی روز دنیا ساخته می شود و از همه مهم تر این مدل آیفون تصویری یکی از اصلی ترین رقبای کمپانی های اروپایی با قیمتی مقرون به صرفه توسط نمایندگی فروش آیفون تصویری ، فروشگاه اینترنتی الکتروبرتر به فروش می رسد .

مزایای خرید آیفون تصویری سیماران Simaran :

1- باز کردن درب پارکینگ ، قابلیت اتصال به موبایل ، پشتیبانی از اینترکام ، تهیه فیلم و عکس از مراجعه کنندگان در زمانی که شما در منزل یا محل کار خود حضور ندارید و ...

2- طراحی بسیار شکیل و منحصر به فرد مطابق با جدیدترین تکنولوژی روز .

3- گارانتی و خدمات پس از فروش 30 ماهه .

4- قیمتی کاملا مقرون به صرفه بسته به بودجه شما .

5-  صفحه نمایش لمسی ، دکمه های لمسی ، وضوح تصویر فوق العاده بالا

6- پشتیبانی از Wifi برای اتصال آیفون تصویری موبایل شما

7- قابلیت برقراری تماس تصویری از طریق موبایل شما با شخص پشت درب ورودی ساختمان

8- قابلیت باز کردن درب ورودی از طریق درب اتوماتیک (جک پارکینگ)

3

مشخصات قیمت و خرید جک پارکینگ سیماران Simaran :

جک پارکینکی سیماران  Simaranیکی از بهترین جک های درب اتوماتیک از  خانواده جک پارکینگی ایرانی توسط نمایندگی فروش جک پارکینگ ، فروشگاه اینترنتی الکتروبرتر به فروش می رسد . از مهم ترین ویژگی های این جک پارکینگی ایرانی امنیت بسیار بالای آن نسبت به سایر برندهای دیگر می باشد . جک پارکینگی سیماران مناسب برای تمامی شرایط آب و هوایی اعم از رطوبت ، سرما و گرما و گرد و غبار می باشد . از دیگر قیمت و خرید ویژگی های جک پارکینگ سیماران این است که این جک درب اتوماتیک مناسب برای ساختمان های تجاری ، مسکونی ، اداری و مرکز های خرید با رفت و آمد نسبتا بالا می باشد .

پرفروش ترین های ایفون تصویری سیماران و جک پارکینگ سیماران :

1-جک برقی سیماران فراز 4V

2-جک برقی سیماران فراز 4S

3- آیفون تصویری سیماران مدل HS-35FL

4- آیفون سیماران مدل HS-43

2

خرید آیفون تصویری و جک پارکینگی سیماران از الکتروبرتر :

فروشگاه اینترنتی الکتروبرتر وارد کننده تمامی محصولات و تجهیزات ساختمانی اعم از ایفون تصویری و جک درب اتوماتیک ، یکی از نمایندگی های اصلی فروش ایفون تصویری و جک پارکینگ سیماران با گارانتی و خدمات پس از فروش 30 ماهه با قیمتی بسیار رقابتی می باشد .

جهت اطلاع از مشخصات قیمت و خرید جک پارکینگ سیماران و قیمت و خرید آیفون تصویری سیماران می توانید با همکاران ما در واحد فروش از طریق شماره های زیر در ارتباط باشید .

شماره های تماس :

021-76701804

021-76701791

09023009262

09106820800