مرکز خرید دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل راد گستر نوین

دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل، یکی از بهترین دستگاه های تصفیه برای کاهش املاح مضر موجود در آب می باشد که مطابق با استاندارد جهانی بهداشت، باعث کاهش سختی در آب آشامیدنی می شود. در نمایندگی دستگاه تصفیه آب، انواع دستگاه ها با قیمت مناسب به فروش می رسد. 

در واقع یکی از مهمترین تولیدکنندگان دستگاه های تصفیه آب، کشور تایوان می باشد. این دستگاه باعث افزایش کیفیت در آب آشامیدنی می شود. دستگاه های ساخت کشور تایوان، با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا ساخته می شوند و یکی از پرفروش ترین دستگاه های تصفیه آب به حساب می آیند. 

مرکز خرید دستگاه تصفیه آب تایوانی

دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل دارای انواع مختلفی هستند که به صورت خانگی و صنعتی به کار برده می شوند. دستگاه های تصفیه آب خانگی به صورت زیر سینکی یا رومیزی نصب می شوند و از چند فیلتر مخصوص تشکیل می شوند. 

بهترین مارک های تصفیه آب خانگی 

برندهای معتبر تصفیه آب خانگی در شرکت راد گستر نوین با کیفیت بسیار بالا عرضه می شود. انواع سیستم ها و برندهای دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل در این مجموعه با قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه در اختیار مشتری قرار می گیرد. 

بهترین تصفیه آب خانگی تایوانی در انواع برندهای سی سی کا، برند آکواپرو و سافت واتر در مجموعه راد گستر نوین به فروش می رسد و مشتری می تواند پس از مقایسه قیمت های این برندهای معتبر دستگاه تصفیه آب خانگی و کسب اطمینان از کیفیت و قیمت آن، جهت خرید این محصولات اقدام کند. همچنین با تماس با پشتیبانی و کارشناسان این مرکز اطلاعات لازم و  راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب را دریافت نماید.

برند سی سی کا یکی از برندهای تصفیه آب تایوانی می باشد که از ویژگی های آن می توان به وجود سیستم های مینرال اکتیو، تصفیه اسمز معکوس، یونیزه کردن آب اشاره کرد. در واقع یونیزه کردن آب، باعث افزایش خواص ضد سرطانی و آنتی اکسیدانی آب می شود. 

این سیستم، آب را طی 8 مرحله تصفیه می کند و دارای 8 نوع فیلتر می باشد. فیلتر ممبران برند سی سی کا، 13 لایه بوده و دارای طول عمر بالایی است. مخزن ذخیره آب آن 16 لیتر بوده و بدون لرزش و صدای مزاحم با استفاده از برق 24 ولت کار می کند. این برند تصفیه آب دارای استانداردهای جهانی و تحت لیسانس آمریکا است. 

بهترین برند دستگاه تصفیه آب خانگی

برند آکواپرو نیز یکی از بهترین برندهای دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل بوده که در ایران به فروش می رسد. این برند نیز تحت لیسانس آمریکا است و تصفیه آب در آن می تواند به صورت 6 تا 10 مرحله ای باشد. مخزن آب این برند تصفیه آب، دارای خاصیت آنتی باکتریال است و مصرف کننده می تواند کاملا از سلامت آب مطمئن باشد. همه تجهیزات و متعلقات این نوع تصفیه آب بسیار با کیفیت بوده و شیر آب آن نیز از نوع اهرمی است. 

یکی دیگر از برندهایی که به عنوان قدیمی ترین و بهترین تصفیه آب خانگی شناخته می شود، برند سافت واتر است. این برند در کنار قیمت مقرون به صرفه آن، از کیفیت مناسبی نیز برخوردار است. همه قطعات تشکیل دهنده این برند تصفیه آب ساخت کشور تایوان بوده و در ایران مونتاژ می شوند. برند سافت واتر نیز دارای استانداردهای بین المللی NSF بوده و دارای مدل های مختلفی می باشد. 

انواع دستگاه آب تصفیه کن 

دستگاه های تصفیه آب خانگی بر اساس محل قرار گیری و نصب و همچنین شکل ظاهری آن، دارای انواع و مدل های مختلفی هستند. در واقع مدل این دستگاه تاثیر بسیار زیادی در قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی دارد. 

یکی از پرکاربردترین مدل های دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل، مدل زیر سینکی است. این مدل در زیر سینک ظرفشویی نصب می شود و در دو دسته تصفیه آب اسمز معکوس و فیلتراسیون قابل تقسیم بندی است. 

مدل های فیلتراسیون زیر سینکی، نمی تواند تمام آلایندگی های آب را از بین ببرد و قادر است برخی از آنها مانند کلر، شن و ماسه، گل و لای و... را حذف کند. این نوع فیلتر می تواند ذرات بزرگ آب را تصفیه کند و ذرات کوچکتر در آب باقی می ماند. 

برای آن دستگاه زیر سینکی به عنوان تصفیه آب اسمز معکوس نامیده شود، وجود دو جز ضروری است. این دو جزء ضروری فیلتر ممبران و پمپ است. در روش اسمز معکوس تمامی آلودگی های کوچک و بزرگ آب از بین می رود. 

در کنار روش اسمز معکوس یا RO برای تصفیه آب، از یک فیلتر مواد معدنی نیز استفاده می شود. این فیلتر باعث می شود تا مواد مفید و معدنی آب از بین نرفته و آب بیش از حد تصفیه نشود. در واقع تصفیه آب اسمز معکوس دارای انواع پنج مرحله ای و شش مرحله ای بوده و به دلیل وجود فیلتر مواد معدنی در نوع شش مرحله ای، این نوع برای استفاده توصیه می شود. 

انواع دیگر دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل شامل مدل های تصفیه آب سرشیری، دستگاه تصفیه پارچی، دستگاه تصفیه آب رومیزی و... می شوند. مدل های سرشیری و پارچی تنها قادر به تصفیه آب به صورت فیلتراسیون هستند. بنابراین می توانند بخشی از ذرات موجود در آب را تصفیه کنند. اما مدل رومیزی مانند زیر سینکی می تواند آب را با روش اسمز معکوس نیز تصفیه کند. 

خرید تصفیه آب از نمایندگی معتبر 

برای اطمینان از کیفیت و کارایی دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل، بایستی آن را از نمایندگی های معتبر و مجاز خریداری کرد. نمایندگی دستگاه تصفیه آب راد گستر نوین یکی از شرکت های وارد کننده انواع تصفیه آب می باشد. این مجموعه یکی از بزرگترین نمایندگی ها در خصوص فروش آب تصفیه کن بوده و دارای تجربه بالایی در این زمینه است. 

دستگاه های عرضه شده در مجموعه راد گستر نوین، از بهترین کارایی و عملکرد فوق العاده ای برخوردار هستند و با توجه به نوع سیستمی که دارند، آلودگی های موجود در آب را از بین می برند. دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل در این نمایندگی در برندهای مختلف و با بهترین کیفیت وارد شده و به مشتریان عزیز عرضه می شوند. 

خرید آب تصفیه کن از نمایندگی معتبر

در شرکت راد گستر نوین، قیمت تصفیه آب تایوانی بسیار مناسب بوده و مشتری می تواند همه محصولات را با شرایط پرداخت و به صورت اقساطی خریداری کند. علاوه بر این می توان از تخفیفات این شرکت نیز استفاده کرد. 

تمامی محصولات دارای گارانتی از شرکت راد گستر نوین هستند و می توان از خدمات پس از فروش این محصولات نیز بهره مند شد. ارسال و نصب دستگاه تصفیه آب در این شرکت به صورت رایگان انجام می شود. 

علاوه بر خدمات پس از فروش و گارانتی یک ساله، این شرکت به صورت همیشگی و مادام العمر از دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل، پشتیبانی می کند. به این صورت که مشتری می تواند تنها با یک تماس، برای تعویض فیلترهای دستگاه به صورت دوره ای و توسط متخصصان با تجربه در این زمینه، اقدام کند. 

برای خرید دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل از راد گستر نوین، بایستی به نوع کاربری دستگاه و حجم آبی که برای تصفیه در مکان مورد نظر به آن نیاز است، توجه کرد. دستگاه هایی که مخزن ندارند و یا مخزن کوچکی دارند، مناسب برای مصارف خانگی هستند. اما دستگاه ها با مخازن بزرگ، برای مکان های پر رفت و آمد مناسب هستند. 

علاوه بر این هنگام انتخاب دستگاه تصفیه آب، کیفیت آب آشامیدنی نیز از اهمیت زیادی برخوردار هستند. این ویژگی با توجه به تعداد فیلترهای موجود در دستگاه بستگی دارد. در برخی از مناطق ایران آب آشامیدنی دارای آلودگی های زیادی است. دستگاه های تصفیه آب با تعداد فیلتر بیشتر، باعث حذف این آلودگی از آب می شوند.