نمونه های طراحی دکوراسیون داخلی شرکت شارین

دکوراسیون داخلی یکی از فاکتور های اصلی و تاثیر گذار در محیط داخلی ( با هر نوع کاربری ) است. طراحی دکوراسیون داخلی عبارت است از: هماهنگ سازی طراحی شده برای به جلوه در آوردن رنگ ها،  اثاثیه و سایر اشیا در یک اتاق یا ساختمان به صورت هنرمندانه. با این حساب همه ما هنگامی که خانه خود را تزیین و درباره بهترین چیدمان مبلمان و ایجاد زیبا ترین ترکیب رنگی منزلمان فکر می کنیم، نقش یک دکوراتور داخلی را بر عهده می گیریم.

اما نکته ای که مهم است و سوالی که مطرح می شود این است که آیا همه افراد در طراحی داخلی و اصول چیدمان دکوراسیون مهات و دانش کافی را دارند ؟ خیر. اگر ما بخواهیم خانه ای با بهترین و صحصح ترین روش طراحی دکوراسیون داشته باشیم حداقل باید از یک طراح داخل حرفه ای و یک دکوراتور کمک بگیریم.

اگر در زمینه طراحی داخلی با شرکت یا شخصی آشنایی ندارید. ما شارین را به شما معرفی می کنیم. شارین یک شرکت طراحی داخلی و معماری است که با تیم تخصصی و حرفه ای خود قصد دارد در زمینه پیشرفت طراحی داخلی و دکوراسیون خانه به شما کمک کند.

شرکت جهان ساخت شارین با هدف زیبایی بخشیدن به خانه های شما عزیزان تاسیس شد و هر ساله با جذب نیروهای متخصص و خلاق توانست به یکی از برترین شرکت های طراحی داخلی و معماری تبدیل شود و تا به امروز توانسته با سابقه ای درخشان و طراحی های موفق رضایت کارفرمایان را جذب کرده و خود را به شما دوستان ثابت کند.

شرکت شارین در انواع طراحی های مختلف داخلی مانند طراحی کابینت آشپزخانه و طراحی کناف تخصص ویژه ای دارد و یکی از شناخته شده ترین شرکت ها در این زمینه می باشد.

کناف

کابینت آشپزخانه از اصلی ترین اجزا و عناصر داخل آشپزخانه و بیشترین سهم در مدیریت فضای آشپزخانه با توجه به تعداد بالای لوازم و ابزار آشپزخانه را بر عهده دارد. توجه به طراحی کابینت آشپزخانه و انتخاب بهترین نوع کابینت از اهمیت بالایی برخوردار است . درک صحیح از اصول طراحی کابینت آشپزخانه به شما کمک خواهد کرد تا در تصمیم گیری در فضای آشپزخانه، انتخابی هنرمندانه و کاربردی داشته باشید. این کار را می توانید به شارین آرک بسپارید و خانه ای متفاوت با طراحی دل انگیز تحویل بگیرید.

در صورتی که از یک طراح حرفه ای در این زمینه استفاده کنید کار شما بسیار راحت است. کابینت سازی در صورتی که توسط فردی متبحر انجام شود می تواند بسیار زیبا در آمده و خانه ی شما را شیک کند. در این خصوص می توانید با شماره تلفن ۹۱۰۰۷۰۰۵_۰۲۱ تماس بگیرید و از متخصصین و طراحان حرفه ای تیم شارین آرک کمک بگیرید.

معمولا برای افزایش زیبایی سقف خانه ها در خانه های امروزی به جای گچ کاری از کناف کاری سقف استفاده می شود. سقف کاذب کناف نوعی از سقف های کاذب است که در آن پنل های گچی توسط پروفیل های سرد نورد شده به سازه ی سقف متصل می شوند.

انتخاب طرح کناف سالن مناسب برای هر خانه‌ای از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، زیرا نیمی از زیبایی سالن توسط طرح کناف سالن مشخص می‌شود، شارین، مرجع تخصصی معماری و دکوراسیون داخلی در غرب تهران همواره با انتخاب و اجرای بهترین طرح کناف سالن، احساس زیبایی و خاص بودن را به فضای داخلی منزل مسکونی شما القا می‌کند.

طراحی دکوراسیون داخلی

امروزه در اکثر خانه‌های مدرن و شیک حتما یکی از طرح‌های سقف کاذب کناف دیده می‌شود. طرحی که برای سالن در نظر گرفته می‌شود، قطعا فقط مناسب سالن است و نمی‌توان برای دیگر فضاها از آن استفاده کرد. سقف طرح کناف تنوع بسیاری دارد و هر فرد می‌تواند با توجه به سلیقه خود یکی از آن طرح‌ها را برای سقف سالن خود انتخاب کند و طراح و اجرای آن را به متخصصان شارین واگذار کند قطعا پس از انجام پروژه به خانه ای با دکوراسیون خاص و متفاوت برخورد خواهد کرد که طرح حیرت انگیز آن سبب به وجد آمدن کارفرمایان می شود.

انعطاف پذیری بالای معماری کناف از مزایای بسیار مهم این المان دکوراتیو می باشد که می توان از آن برای ایجاد سقف های دکوراتیو و قوس دار استفاده نمود. به دلیل اینکه جنس کناف بسیار سبک است در زمان زلزله ایمن تر خواهد بود و در صورتی که در برابر آتش مستقیم قرار بگیرند در حدود 3 ساعت از خود مقاومت نشان می دهد.  

توجه داشته باشید که تمیز کردن کناف با استفاده از یک پارچه مرطوب امکان پذیر خواهد بود و برای هر وضیعت آب و هوایی مناسب بوده و تغییر شکل نمی دهد. قابلیت ترمیم و تعویض راحت و همچنین قیمت ارزان حمل و نقل کناف و صرفه جویی در نیروی انسانی باعث شده تا از آن ها به عنوان یک مصالح پر کاربرد استفاده شود.

پس شما نیز می توانید خانه ای لوکس و مدرن داشته باشید. در صورتی که از طراحان شارین جهت بازسازی خانه خود کمک بگیرید این کار برای شما آسان تر خواهد شد و قطعا نتیجه بهتر و متفوامت تری خواهید گرفت. می توانید برای دیدن نمونه های بیشتر طراحی های داخلی و مدل کناف و کابینت آشپزخانه به سایت شارین آرک مراجعه نمایید.