8 دلیل برای آنکه خرید تبلت را جدی بگیرید

تبلت یکی دیگر از وسایل الکترونیکی‌ای است که در بازار موجود است و امکانات مختلفی را ارائه می‌کند اما باوجود گوشی‌های هوشمند و کامپیوترهای شخصی چرا تبلت‌ها به‌درد بخورند؟

امروزه با هزینه‌های موجود خرید یک تبلت معمولی هم نیاز به برنامه‌ریزی مالی دارد. یکی از گزینه‌هایی که در سراسر دنیا، برای خرید لوازم الکترونیکی در مقابل مردم قرار دارد خرید قسطی کالا است. این روش در شرایطی که قیمت‌ها با نوسان زیادی روبه‌رو است می‌تواند بسیار کمک‌کننده باشد. لذت‌بخش است که بتوانید با خرید قسطی تبلت، کالای موردنیازتان را با پرداخت بخشی از قیمت آن تحویل بگیرید و در ماه‌های بعدی هزینه‌ی آن را بپردازید.

آن‌ها سبک و قابل‌حمل‌اند

چه به ابزاری برای کار نیاز داشته باشید و چه هدف شما سرگرمی باشد تبلت‌ها می‌توانند همراه شما باشند. این وسایل با وزنی بسیار کمتر از یک لپ‌تا‌پ برای حمل بسیار مناسب‌اند. به‌طور متوسط اندازه‌ی صفحه‌نمایش تبلت‌ها 7 تا 10 اینچ است که علاوه بر پخش تصویری با اندازه‌ی قابل‌قبول تقریباً در اکثر کوله‌پشتی‌ها و کیف‌های دستی جا می‌شود. تبلت بهترین گزینه برای دانشجوها و کسانی است که سفرهای کاری زیادی انجام می‌دهند.

همه‌جا امکان آنلاین بودن دارید

یک تبلت4g  همه‌جا به اینترنت وصل می‌شود و شما می‌توانید کارهایی را که با گوشی قادر به انجام آن‌ها نیستید را انجام دهید. دیگر لازم نیست به دنبال وای فای رایگان کافه‌ها و کتابخانه‌ها برای لپتاپتان باشید، تبلت به‌سادگی مشکل شما را حل خواهد کرد.

قابلیت اتصال به اینترنت همراه، تبلت را به وسیله‌ای کاربردی برای حرفه‌ای‌ها تبدیل کرده است، جواب دادن ایمیل‌ها، ویرایش اسناد در فضای ابری و مطلع شدن از اخبار کارهایی است که به‌سادگی می‌توانید با تبلت انجام دهید.

تبلت از لپ‌تاپ خیلی به‌صرفه‌‌تر است

به نظر می‌رسد این روزها داشتن یک کامپیوتر یا لپ‌تاپ اجباری است اما اگر می‌خواهید فقط ایمیل‌هایتان را جواب دهید، در فضای اینترنت گشت‌و گذار کنید، سریال ببینید و شبکه‌های اجتماعی را چک کنید یک تبلت کار شما را راه می‌اندازد. قیمت تبلت‎‌ها بین 100 تا 1000 دلار است درحالی‌که هزینه‌ی یک لپ‌تاپ از 400 تا 3000 دلار برآورد می‌شود؛ بنابراین با توجه به نیازهایتان می‌توانید یک تبلت تهیه کنید تا هم در هزینه‌ها صرفه‌جویی کرده باشید و هم از قابلیت حمل‌ونقل ساده و آسان تبلت بهره ببرید.

تبلت‌ها خیلی سریع بالا می‌آیند

بیشتر لپ‌تاپ‌ها به حداقل 10 الی 30 ثانیه زمان برای بالا آمدن نیاز دارند، این زمان می‌تواند حتی چند دقیقه هم باشد اما بالا آمدن اولیه‌ی یک تبلت بین 2 تا 10 ثانیه زمان می‌برد و پس از آن هر بار خیلی سریع از حالت خواب خارج می‌شود و مجبور نیستید برایش صبر کنید.

تبلت‌ها سیستم‌های سرگرمی قابل‌حمل فوق‌العاده‌ای هستند

می‌خواهید در طول پرواز طولانی‌مدت خود کتاب بخوانید، می‌خواهید کمی سریال ببینید، اهل بازی هستید؟ درست است که یک تلفن هوشمند هم می‌تواند این قابلیت‌ها را در اختیار شما بگذارد اما یک صفحه بزرگتر خیلی خیلی بهتر است. وقتی در سفر تبلت همراه شما باشد هرگز گذر زمان را متوجه نخواهید شد.

تبلت‌ها برای مرور وب عالی هستند

راه‌اندازی سریع و قابلیت حمل در کنار هم باعث می‌شوند تبلت‌ها بهترین گزینه برای وبگردی سریع هستند. فرض کنید در آشپزخانه دنبال یک دستور غذا هستید، یک تبلت به‌سرعت پاسخ را مقابل شما خواهد گذاشت.

 تبلت برای ارائه سخنرانی کارآمد است

این روزها استفاده از تبلت برای ارائه‌ی پروژه‌ها و سخنرانی‌ها در دنیای تجارت بسیار مرسوم است. به اشتراک‌گذاری محتوا با یک صفحه‌نمایش بزرگ در اتاق جلسات کار بسیار ساده‌ای است و قرار دادن تبلت حاوی نمونه کارها و پروژه‌های کاریتان مقابل مشتری بسیار ساده‌تر از لپ‌تاپ است.

 می‌توانید یکی از آن‌ها را برای بچه‌ها تهیه کنید

اگر یک خانواده‌ی پرجمعیت دارید و بچه‌های شما دائم دنبال کامپیوتر یا گوشی موبایل شما برای بازی کردن یا جست‌وجو در اینترنت هستند خرید یک تبلت می‌تواند گزینه‌ی معقولی باشد. می‌توانید تبلتی که هزینه‌ی زیادی ندارد در اختیار بچه‌ها قرار دهید و کمتر نگران صدمه دیدن آن باشید، از طرفی می‌توانید آن را به اینترنت متصل نکنید تا بچه‌ها علاوه بر اینکه یک ابزار بازی جدید داشته باشند نتوانند به هرجایی متصل شوند. همچنین تبلت‌ها در دنیای امروز به‌عنوان یک ابزار جدی در آموزش به کار گرفته‌شده‌اند و بچه‌ها می‌توانند روی تبلت از محتوای آموزشی استفاده کنند.