دانلود قسمت آخر سریال آقازاده

سریال آقازاده به قسمت های پایانی خود نزدیک می شود و داستان به اوج خود رسیده است... رسانه تفریحی سنتر شما را به دانلود قسمت 28 (قسمت آخر) سریال آقازاده با کیفیت عالی و لینک مستقیم کامل، اینترنت نیم‌بهاء و تماشای آن دعوت می‌نماید ...

تماشا و دانلود : دانلود قسمت ۲۸ سریال آقازاده

در ادامه به ساخت فصل دوم سریال عاشقانه (گیسو) می پردازیم و همچنین فصل اول این سریال با کیفیت FULL HD 1080p بصورت  کاملا رایگان در سایت موجود است

2

دانلود سریال گیسو

سریال گیسو به عنوان فصل دوم سریال عاشقانه 2 به کارگردانی منوچهر هادی برای شبکه نمایش خانگی است که مدتی  است در تهران مقابل دوربین رفت است و به پایان فیلمبرداری خود نزدیک می شود ، در این سریال محمدرضا گلزار ، هومن سیدی ،ساره بیات وهانیه توسلی به هنرمندی پرداخته ‌اند .هومن کبیری بار دیگر بعد از سریال عاشقانه ، تهیه کنندگی سریال گیسو را نیز برعهده دارد . به زودی این سریال در رسانه تفریحی سنتر منتشر خواهد شد.

برای دانلود قانونی سریال گیسو بصورت کامل میتوانید به لینک زیر مراجعه کرده و آن را دانلود کنید.

خبر جدید منوچهر هادی از سریال گیسو

ساخت سریال گیسو به کجا رسید منوچهر هادی کارگردان جوان کشورمان در سومین تجربه ساخت سریال برای نمایش خانگی، عاشقانه 2 را با عنوان گیسو مقابل دوربین برد. این کارگردان کشورمان با انتشار عکسی از پشت صحنه سریال گیسو خبر از هفته پایانی تصویربرداری این سریال داد.

منوچهر هادی با انتشار این عکس از سریال گیسو نوشت: هفته پایانی فیلمبرداری عاشقانه ٢ ادامه فیلمبرداری اردیبهشت...

3

دانلود رایگان فیلم و سریال ایرانی

Tafrihicenter  یکی از سایت های دانلود فیلم و سریال به صورت قانونی جزو اولین و برترین سایت ها در ترغیب کاربران به سمت و سوی دانلود قانونی فیلم ها است. جدیدترین فیلم و سریال های نمایش خانگی در این سایت به صورت کاملا قانونی ارائه میشود . در جدیدترین طرح تحت عنوان (دانلود رایگان فیلم ولی قانونی) با همکاری آپرا و با رضایت تهیه کنندگان آثار، برخی فیلم ها و سریال های جدید به صورت رایگان و تا 4 کیفیت متفاوت قابل دسترسی است. تماشای آنلاین فیلم و سریال در تفریحی سنتر لذت بخش است چرا که ترافیک نیم بها در نظر گرفته و از این بابت نیازی به نگرانی برای حجم اینترنت خود نباشید.

جهت دریافت جدیدترین فیلم و سریال های ایرانی و خارجی به آدرس این وب سایت به نشانی tafrihicenter.ir مراجعه کنید.