سایه تنش بر پربازدیدترین اخبار سیاسی

به گزارش اخبار سیاسی شهر خبر، در همین خصوص سایت خبری همشهری‌آنلاین به نقل از روزنامه مسکوفسکی کامسومولتس روسیه، نوشت: آمریکا و اسرائیل آماده جنگ با ایران هستند. این ادعا در حالی مطرح می‌شود که طبق گفته سردار دهقان مشاور رهبر انقلاب آمریکایی‌ها از ترس ایران و انتقام در آماده‌باش هستند.

دومین اخبار پربازدید در خصوص  کاندیداتوری مهدی چمران نایب رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب بود. به گزارش همشهری‌آنلاین، چمران درباره احتمال کاندیداتوری‌اش در انتخابات شورای شهر آینده، بیان کرد: خدا می‌داند، خودم علاقه‌ای ندارم و هنوز هیچ فکری نکرده‌ام. من به شخصه دوست دارم افراد دیگری باشند حالا اینکه مردم چه بخواهند این یک بحث دیگری است.

روزنامه العربی الجدید به نقل از برخی منابع اعلام کرد که امارات در چند روز اخیر تماس های محرمانه ای با ایران داشته و تاکید کرده است که این کشور در هیچ یک از اتفاقات اخیر ایران از جمله ترور محسن فخری زاده، دانشمند هسته ای ایرانی دست نداشته است. این خبر نیز با بازدید زیادی از سوی مخاطبان شهر خبر قرار گرفت. به گزارش مثلث‌آنلاین، منابع مذکور گفته اند که حاکمان دبی بسیار نگران حملات انتقامی ایران هستند حتی اگر این حملات سطحی باشد زیرا اقتصاد دبی کاملا وابسته به امنیت این شهر است و هرگونه عملیات تروریستی و یا انتقامی در امارات، اقتصاد این کشور که بر پایه تجارت و گردشگری است نابود خواهد داد.

دیگر خبر پربازدید به صحبت‌های محمد جواد  ظریف اختصاص داشت. به گزارش خبرگزاری میزان، وزیر امور خارجه در حساب توییتری خود با بیان اینکه اطلاعات به دست آمده از عراق حاکی از توطئه‌ای برای ساخته و پرداخته کردن بهانه‌ای برای جنگ است، تاکید کرد: ایران به دنبال جنگ نیست، اما "آشکارا و مستقیم" از مردم، امنیت و منافع حیاتی خود دفاع خواهد کرد. وی عصر روز پنج شنبه در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: «به جای مبارزه با کرونا در آمریکا، ترامپ و همپالگی‌هایش میلیاردها دلار برای ارسال بمب افکن‌های B52 و ناوگروه به منطقه ما به باد می‌دهند.»

شهر خبر، یک سایت خبرخوان ایرانی است و به دسته‌بندی و بازنشر اخبار ایران اخبار مهم سایت‌های خبری ایران می‌‌پردازد. بسیاری از علاقه‌مندان به اخبار سیاسی  به دلیل سهولت دسترسی به اخبار این  حوزه از طریق سایت شهرخبر، روزانه بارها به شهرخبر سر می‌زنند.