بهترین فروشگاه خرید انواع مدل مقنعه اداری

بهترین فروشگاه خرید انواع مقنعه

انتخاب مناسب­‌ترین مدل مقنعه برای حضور بانوان در دانشگاه، اداره و مدرسه، همواره یکی از دغدغه­‌های جدی بوده است. تکمیل کننده فرم­‌های سازمانی و اداری، تناسب مقنعه با این پوشش­‌هاست. انواع مدل مقنعه اداری، مقنعه کراواتی، مقنعه دانشجویی، تل دار، مهمانداری و... متناسب با انواع صورت­‌ها و لباس­‌های فرم طراحی و دوخته شده و در دسترس بانوان شاغل و محصل قرار دارد. اگر می­‌خواهید درباره انواع مدل مقنعه بیشتر بدانید و یا اینکه در جستجوی یافتن مقنعه‌­ای مناسب برای هماهنگ کردن آن با لباس کارتان هستید، پیشنهاد می­‌کنیم، ادامه مطلب را از دست ندهید.

انواع مدل مقنعه

بانوی مسلمان برای حضور در جامعه باید از پوششی مناسب و البته شکیل استفاده نماید. پر واضح است که مقنعه را نمی­‌توان با هر لباسی هماهنگ نمود، اما با انواع فرم‌­های اداری، سازمانی، مانتوهای دانشجویی و رسمی، باید از پوشش مقنعه استفاده کرد. انواع مدل مقنعه در رنگ­‌بندی‌­ها و طرح­‌های متفاوت در بازار موجود است که هرکس به تناسب چهره خود و طرح لباس فرمی که برایش در نظر گرفته شده، می‌­تواند از آن‌­ها استفاده نماید. در ادامه برخی از انواع مدل مقنعه را بررسی می­‌کنیم:

  • مدل مقنعه اداری

بانوان کارمند برای حفظ حجاب و حضور قدرتمند در میادین اجتماعی ناگزیر به رعایت ضوابط شرعی و عرفی هستند. روزانه 7 تا 9 ساعت کار مفید در سازمان‌­ها یا ادارات، پوششی شکیل، راحت و سبک را می­‌طلبد. بنابراین نقش مقنعه اداری در لباس فرم رسمی، بسیار حائز اهمیت است. یک مقنعه اداری مناسب باید از این ویژگی‌­ها برخوردار باشد:

  • سبک و راحت
  • دوخته شده از جنس پارچه مرغوب
  • قابل تغییر به سایز صورت
  • قابلیت پایداری و جلوگیری از سرخوردن
  • موجود در سایزهای متنوع و قابلیت سفارش در سایز دلخواه
  • جریان داشتن هوا در میان تاروپودهای پارچه
  • قیمت مناسب

  • مقنعه کراواتی

مقنعه کراواتی، مدلی از این نوع پوشش است که به سبب ظاهر جذابی که دارد، مورد پسند بسیاری از بانوان است. برخی از خانم­‌ها مقنعه را به سبب ظاهر یکنواختش دوست نداشته و از این موضوع گله‌­مند بودند. مقنعه کراواتی با نمای مانتوی اداری هماهنگ بوده و ضمن رعایت حجاب، بر زیبایی فرم اداری می‌­افزاید.

  • مقنعه دانشجویی

این نوع از مقنعه بین قشر جوان از محبوبیت بیشتری برخوردار است. ضمن اینکه باید دارای منافذی در پارچه برای جریان هوا داشته باشد، باید سبک و نرم بوده و استفاده از آن برای ساعات طولانی، خسته کننده نباشد. مقنعه دانشجویی در ابعاد و رنگ‌­های متنوعی در بازار عرضه می­‌شود. سایر مدل­‌های مقنعه نظیر تل دار، مهمان‌داری و ...نیز برای برخی مشاغل و سلیقه­‌ها مناسب هستند. این مدل از مقنعه‌­ها با خرجکارهای متنوع تزیین می‌­شوند و به راحتی می­‌توان آن را با مانتوهای اداری و لباس­‌های فرم ست کرد.

تناسب مقنعه با چهره

بسیاری از بانوان، شال و روسری را مطابق ابعاد چهره خود می­‌بندند، اما کمتر کسی است که به تطابق مقنعه با فرم صورت دقت داشته باشد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید تنوع انواع مدل مقنعه این فرصت را به وجود آورده که هرکس با توجه به ابعاد چهره بتواند مدل مقنعه مناسب خود را برگزیند. به عنوان مثال باید گفت در صورت‌­های گرد که پیشانی عموما عریض و ارتفاع آن کم است، باید از مدل مقنعه‌­ای استفاده کرد که پهنای پیشانی را بپوشاند و ارتفاع آن را زیاد نشان دهد. برای ارتفاع بخشیدن به پیشانی می‌­توان از مقنعه‌­های دو تکه‌­ای که یک هد هم‌رنگ یا هد تزیین شده با خرجکار دارند، استفاده کرد. بنابراین مقنعه‌­های جدید نیز می­‌توانند با حجم و بعد بخشیدن به چهره، ظاهر اداری و اجتماعی شما را شکیل‌­تر سازند.

پارچه مناسب مقنعه

همانطور که پیشتر نیز گفته شد، مقنعه از پوشش­‌هایی است که بانوان برای حضور در اجتماع، ساعات زیادی از طول روز از آن استفاده می­‌کنند. بنابراین جنس پارچه­‌ای که مقنعه از آن تولید می­‌شود، در راحتی و افزایش راندمان کاری و تحصیلی بسیار مهم است. یک مقنعه سنگین، بدون داشتن منافذی برای جریان یافتن هوا، خشک و بدون انعطاف و دارای جنس نامرغوب، ضمن اینکه زیبایی و شکیل بودن یک بانوی کارمند یا دانشجو را تحت شعاع قرار می‌دهد، برای سلامتی پوست و مو نیز مشکل ساز خواهد بود. بنابراین باید به دنبال خرید انواع مدل مقنعه‌هایی بود که از پارچه‌­های با کیفیت و مرغوب تولید شده باشند. پارچه مقنعه باید از جنس کرپ لطیف و یا نخ و تترون باشد که جریان هوا را به راحتی عبور دهد. پارچه­‌هایی از جنس نخ مرغوب سبک بوده و استفاده طولانی مدت از آن‌ها خسته کننده نیست. از طرفی این پارچه­­‌ها به راحتی حالت می‌­گیرند و با ابعاد چهره هماهنگ می‌­شوند، یعنی در مقنعه‌­های ساده می‌­توان با یک یا چند چین، حالت مقنعه را به هرمی و تیز یا گرد به تناسب چهره تغییر داد.

انواع مدل مقنعه اداری را از کجا بخریم؟

 اگر شما نیز یکی از بانوانی هستید که به فراخور تحصیل و یا کار، ساعاتی از روز را در بیرون از منزل سپری می­‌کنید و فرم اداری و شکیل بودن برایتان مهم است و به دنبال یافتن مقنعه­‌ای مناسب برای سِت کردن با مانتو و شلوار اداری­تان هستید، ما برای شما یک پیشنهاد ویژه داریم. شما می­‌توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی طاعتی به آدرس (taati.co) از انواع لباس کار زنانه و مردانه، مانتو شلوار اداری، انواع مدل مقنعه اداری، مقنعه کراواتی، مقنعه دانشجویی، تل دار، مهمان‌داری و... دیدن نموده و با مقایسه قیمت‌­ها و بودجه موجود اقدام به خرید نمایید. حتی تدابیری برای صاحبان ادارات و شرکت­‌ها نیز اندیشیده شده تا با قیمتی مناسب برای پرسنل خود اقدام به تهیه لباس فرم نمایند. پوشاک طاعتی با تجربه طولانی و خدمات پس از فروش و به کار گرفتن طراحان، خیاطان با تجربه و به روز نگه داشتن ابزار الات و استفاده از مواد اولیه با کیفیت توانسته مشتریان، شرکت و ارگان های دولتی و غیر دولتی وفادار به خود را جذب کند که همواره از کیفیت محصولات طاعتی راضی بوده‌اند. شما مشتریان عزیز می‌توانید با انتخاب خود (سرویس ارسال کالا دولتی یا خصوصی ) را پیشنهاد بدهید و مانتو شلوار اداری خود را در هر نقطه از ایران که هستید تحویل بگیرید. برای ارسال های خارج از تهران از  پست، کالارسان، تیپاکس  وطن بار و داخل تهران پیک، آژانس، اسنپ و … استفاده می‌­شود.