گاوصندوق لوسل

سیف باکس ها جعبه هایی می باشند  که فقط مزیت شان در مقابل یک جعبه معمولی این است که رمز دارند و این باوجودی است که گاوصندوق ها دارای قفل ها و رمزهای متنوع می باشند و قابل اطمینان تر هستند بلکه چون کیفیت بدنه شان خواص است  می‌توانند در مقابل هرگونه حمله یا حادثه ای نیز از خودشان مقاومت نشان بدهند و به همین جهت زمانی که می‌خواهید گاوصندوق بخرید باید این نکات را مد نظر بگیرید که در ادامه به صورت مختصر برای شما آنها را عنوان کرده ایم:

به میزان هزینه‌ای که پرداخت می کنید دقت نمایید:

بیشتر ما محصولاتی را که خریداری می‌کنیم اصلاً بر مبنای منطقی نیست و تنها در زمان خرید به شکل احساسی عمل می‌کنیم؛ این یعنی ما بدون اینکه به کاربرد آن وسیله در زندگی مان توجه کنیم یک وسیله را انتخاب میکنیم.

وقتی می خواهید گاوصندوق بخرید باید به صورت دقیق مشخص کنید که نیازهایتان از خرید گاوصندوق چیست؟ چون  گاوصندوق ها دارای محصولات متنوعی هستند از جمله گاوصندوق ضد آب، گاوصندوق نسوز و غیره.

 شما در چه محیطی قرار دارید و چه حادثه هایی شما را تهدید می کند؟ اگر بتوانید به این سوال ها پاسخ دهید و نیازهایتان را بشناسید قطعاً بهترین انتخاب را در خرید گاوصندوق خواهید داشت.

به کیفیت محصولات  دقت کنید:

بسیاری از مشتریان وقتی یک ویژگی خاص محصول را می‌بیند سریعاً قانع می‌شوند و حتی حاضرند گاوصندوق را با قیمت بالای خریداری کنند این در حالی است که شما باید در زمان خرید هدفتان را از خرید گاوصندوق بدانید.

 یک بار دیگر برای خودتان مرور کنید و مطمئن شوید که می‌خواهید گاوصندوق را بخرید که امن باشد نه یک کمد که فقط برای نگهداری وسایل تان مد نظر بگیرید.

 برخی در زمان خرید گاوصندوق چون بودجه شان کم است از نمونه های بسیار قدیمی که تنها به عنوان یک کمد میتوان استفاده کرد را برای یک محیطی مثل فروشگاه یا مغازه ی استفاده می کنند؛ نکته مهم اینجاست که در زمان خرید کیفیت را فدای قیمت نکنید.

به گارانتی محصول توجه کنید:

 متاسفانه عده‌ای فکر می‌کنند چون گاوصندوق یک وسیله بزرگ و قدرتمند است نیازی به گارانتی ندارد و اصلاً خراب نمی شود ولی دقت کنید که گاوصندوق مانند وسایل دیگر دارای قطعات بسیار حساسی بوده و اگر از مواد اولیه بی کیفیت در ساخت گاوصندوق استفاده شده باشد احتمال اینکه با خرابی روبرو شود بالاست و به همین جهت زمانی که می‌خواهید گاوصندوق را بخرید حتماً به گارانتی آن دقت کنید و بر این موضوع نگاه سختگیرانه‌ای داشته باشید.

معمولا در مدل گاوصندوق کاوه و گاوصندوق لوسل گارانتی برای محصولات در نظر گرفته می شود تا اگر مشتریان بعدها با مشکلی روبرو شدند بتوانند از گارانتی استفاده نمایند.

11

به حجم داخلی گاوصندوق دقت کنید وضع این موضوع ساده عبور نکنید:

بسیاری از افراد فکر می‌کنند همین که بیرون گاوصندوق را مشاهده کنند در زمان خرید کافی است این موضوع بر خلاف محصولات دیگر باید حتماً بررسی شود و داخل گاوصندوق و بیرون آن را به خوبی بررسی کنید؛

 هدف اصلی شما در  خرید گاوصندوق  نگهداری کالاهای با ارزش می باشد و همین جهت پیش از اینکه گاوصندوق بخرید حتماً اندازه داخلی آن و حجم آن را به خوبی بررسی کنید.

تا بدانید آیا کالاهایی که قرار است درون گاوصندوق نگهداری شوند در گاوصندوق که می خواهید بخرید جا میمیگیرد یا خیر.

 اگر اندازه گاوصندوق کوچک باشد شما نمی‌توانید مدارک زیادی را در آن نگهداری کنید.

اگر تصمیم دارید که لوازمی چون جواهرات ،پول ها و لوازم گرانبهای خودتان را در منزل نگهداری کنید میتوانید از نمونه گاوصندوق کاوه استفاده نمایید که در این نوع گاوصندوقها مدل ها شامل کلاسیک، سدید ، زاگرس، شحنه ،البرز ،سایروس می باشد. بیشتر از گاوصندوق های کاوه در خانه ها و مراکز کوچک استفاده می شود البته برای منازل گاوصندوق خانگی نیز وجود دارد که مخصوص نگهداری اشیاء گرانقیمت در منزل می باشد.

گاوصندوق کاوه نیز از جمله گاوصندوق های پرفروش می باشند که شامل گاوصندوق هتلی و گاوصندوق دیواری هستند. البته بیشتر در هتل ها از این گاوصندوق های شیک استفاده می شود و دارای مدل های مختلفی می باشند که در اندازه و میزان حجم آنها تفاوت های وجود داشته است.